قدس آنلاین - ساری - حسین احمدی: مدیر شرکت بیمه کوثر مازندران از بررسی میزان خسارت وارده به بالگرد سقوط کرده هلال احمر در محور هراز خبر داد.

میزان خسارت بالگرد سقوط کرده هلال احمر در دست بررسی است

قاسم بهروزی در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی افزود: بالگرد هلال احمر که چندی پیش در آمل سقوط کرده تحت پوشش بیمه کوثر مازندران بوده و با توجه به بیمه 240میلیارد ریالی این بالگرد، در حال بررسی پرداخت خسارت آن می باشیم.

وی خسارت های پرداخت شده بیمه کوثر مازندران در سالجاری را 110میلیارد ریال عنوان نمود و یادآور شد: استان مازندران در حوزه بیمه های آتش سوزی نیز جزو استان های پُرریسک محسوب می شود بطوریکه در خسارت طوفان اخیر، 656 پرونده تشکیل و 7 میلیارد و یکصد میلیون ریال خسارت برآورد شده به زیان دیدگان پرداخت گردید.

مدیر شرکت بیمه کوثر مازندران اضافه نمود: 110پرونده در حال بررسی است که در صورت احراز صحت وقوع خسارت، یک میلیارد و 600 میلیون ریال به مبلغ فوق اضافه خواهد شد.

بهروزی بابیان اینکه هم اکنون دارای 50 نماینده فعال در سراسر استان می باشیم، ادامه داد: بیست و یکمین شرکتی بودیم که در عرصه صنعت بیمه ورود پیدا کردیم و در طی پنج سال به رتبه ششم شرکت های بیمه ای کشور دست یافتیم.

وی استان مازندران را به علت تراکم جمعیتی مسافران دارای ریسک بالای خسارت بیمه ای در حوزه خودرو دانست و گفت: خسارت خودرو در مازندران نسبت به دیگر استان ها بالاتر بوده بطوریکه 200 میلیارد ریال پرداخت خسارتی که در سال گذشته انجام شد عمدتا مربوط به سوانح رانندگی بوده است.

بهروزی مزایای بیمه عمر بیمه کوثر را در سرمایه فوت عادی و حادثه، بازخرید بیمه نامه زیر شش ماه، عدم محدودیت سنی در خرید بیمه نامه عمر، پوشش بیماری های خاص بدون محدودیت سنی و معافیت حق بیمه برای بیمه گذار در صورت فوت دانست و افزود: در حال حاضر بیش از 23 درصد به بیمه نامه های عمر و پس انداز بیمه گذاران بیمه کوثر سود پرداخت می شود و مهم تر اینکه 90 درصد اندوخته بیمه گذاران بیمه عمر به صورت وام، بدون کاهش سود سپرده پرداخت می گردد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.