قدس آنلاین: مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌ رضوی گفت: اکیپ‌های بحران و فوریتی راهداری استان برای مواجهه با تغییرات جوی آمادگی کامل را دارند و در صورت لزوم در محورها مستقر می‌شوند.

طرح راهداری زمستانی از آذرماه امسال در جاده‌های خراسان رضوی آغاز می‌شود

علیرضا خجسته در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، با اشاره به آغاز فصل سرما و تغییرات وضعیت آب‌ و هوایی اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های لازم در این رابطه در حال انجام است و اجرای طرح راهداری زمستانی

 اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از اوایل آذرماه آغاز می‌شود.

وی افزود: با توجه به تغییرات جوی و امکان بارش‌های پاییزی در روزهای جاری، اکیپ‌های بحران و فوریتی ما در حالت آماده‌باش قرار داشته و در صورت لزوم، آمادگی کامل را برای اعزام و استقرار در محورهای جاده‌ای استان را دارند.

مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با اشاره به تردد پر شمار در محورهای خراسان‌ رضوی به عنوان استانی زائرپذیر تصریح کرد: در دهه آخر ماه صفر شاهد ورد حجم گسترده‌ای از زائران امام رضا(ع) به مشهد مقدس هستیم که در این راستا نیز تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به زائران اندیشیده شده است.

خجسته خاطرنشان کرد: در حال حاضر اکیپ‌های ما در راه‌های پر رفت و آمد مستقر هستند و مناطق پر خطر نظیر گردنه‌ها را زیرپوشش دارند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.