قدس آنلاین – اهواز – زهره کریمی  :مدیر سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت : شب گذشته راس ساعت ۲۳/۲۳ دقیقه باتماس تلفنی به سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اهواز خبر حادثه غم انگیز غرق شدن ۲برادر در رودخانه کارون حاشیه منطقه معین زاده اهواز اطلاع داده شد.

رودخانه کارون ۲برادر رادر خود غرق کرد

مدیر ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی بلادرنگ تیم امداد نجات ایستگاه منطقه بهارستان رابه محل اعزام و همزمان یک تیم امداد آبی  را از مسیر رودخانه و یک تیم کمکی امداد نجات را از ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام نمود.

فرمانده تیم عملیاتی حاضردرمحل پس از گفتگو با شاهدین در محل اعلام نمودند که ۲برادر ۱۷و۱۸ ساله متاسفانه براثر

بی احتیاطی علی رغم تاریکی شب و شیب کانال به رودخانه نزدیک و به درون آب سقوط نموده اند.

آتش نشانان با استفاده از پروژکتورها ونورافکن های دستی و خودروی اقدام به گشت زنی در مسیر ساحلی نموده و همزمان تیم امداد آبی در سطح رودخانه تمام نقاط احتمالی را کنکاش و جستجو نمودند.

ولی متاسفانه علی رغم تمام تلاشهای صورت گرفته نشانی از این افراد پیدا نگردید و درنهایت باتوجه به تاریکی و سرعت آب ادامه عملیات جستجو اجساد به روز موکول گردید و ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد پایان جستجو اعلام و نیروهای به ایستگاههای خود مراجعت نمودند.

گفتنی است : شنبه ۲۲ مهرماه خبر سقوط زنی به قصد خودکشی از روی پل به درون رودخانه را به ۱۲۵ اطلاع دادند که متاسفنه تا کنون  علارغم تلاشهای قواسان هنوز جنازه وی پیدا نشده است .  

طبق اطلاعاتی که هم اکنون بدست ما رسیده با تلاش قواسان  یکی از اجساد این دو برادر پیدا گردید. 

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز عاجزانه از والدین گرامی تقاضا مینماید تا فرزندان خودرا از خطرات نزدیک شدن به رودخانه آگاه سازند تا شاهد بروز چنین حوادث جانسوز ی  نباشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.