مهاجمی که این فصل کمتر مورد اعتماد برانکو قرار گرفته امیدوار است بتواند هر چه زودتر طلسم ناکامی اش در گلزنی برای پرسپولیس را بشکند.

گفتگوی ویژه با مهاجم پرسپولیس که در حسرت گل است/ خودتان می دانید داخل تیم چه خبر است!

قدس آنلاین - گروه ورزشی: مهاجم جوان پرسپولیس به آب و آتش می‌زند تا بالاخره در لیگ شانزدهم پایش به گلزنی باز شود. البته او تا به این جای کار نیز هرگاه به میدان آمده، حضوری مثبت و مثمرثمر داشته و پاس گل نیز داده است.اما هم او از خود و هم هواداران از او توقع بیشتری دارند.

علی علیپور از پیروزی شیرین پرسپولیس برابر نفت و روزهای پیش‌رو و بازی برابر استقلال خوزستان و یاد 24 ابدی با ما صحبت کرد.

-پس از یک وقفۀ دیگر در لیگ،شروع مجدد خوبی برابر نفت داشتید.از این بازی و این روزها صحبت می‌کنی؟
خب این وقفه به اختیار ما نبود.پای حیثیت فوتبال ایران و تیم‌ملی درمیان بود.خدا را شکر که تیم‌ملی طی این مدت با دو پیروزی خوب توانست مسیر صعود خود به سوی جام‌جهانی 2018 را هموارتر کند.ما هم در این وقفه‌ها فرصت پیدا می‌کنیم تا به کارهای بدنی بپردازیم و با بدن‌های آماده‌تر به مسابقات برمی‌گردیم.

-با این تعدد برنامه های بدنسازی،در مسابقات حرفه‌ای این رشته هم می‌توانید شرکت کنید؟
خب این شرایطی است که یش آمده و کاری از دست ما برنمی آید،جز این که خودمان را با آن هماهنگ کنیم.ما تمرین می‌کنیم تا هر روز بهتر از دیروز بشویم.

-مشکل عدم هماهنگی با ملی پوشان به وجود نمی آید؟
خیر،مشکلی به وجود نمی‌آید.ملی‌پوشان که همه رقم آماده به تیم برمی‌گردند.ما هم که تحت برنامه‌های کادرفنی کار خودمان را می‌کنیم.خب ما و ملی پوشان کنار هم کار کرده‌ایم و این بار اول نیست که زمانی را جدا از یکدیگر تمرین می‌کنیم.ما آن قدر به تفکرات هم آشنا هستیم که چشم بسته در زمین همدیگر را پیدا می‌کنیم.

-نمی‌خواهی گلزنی را شروع کنی؟
خودم هم می‌خواهم این اتفاق بیفتد.اما خودم هم نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که دروازۀ حریفان به روی من بسته و طلسم شده است.هر روز بیشتر از قبل تمرین می کنم تا بتوانم این بدشانسی را از خودم دور کنم و بتوانم برای پرسپولیس گلزنی کنم.البته به هر طریقی که بتوانم در خدمت پرسپولیس باشم،مهم است.درست است به عنوان یک مهاجم وظیفه دارم گل بزنم.اما مهمتر از گل زدن من،نتیجه گرفتن پرسپولیس است.حالا امید به خدا هرچه زودتر پایم به گلزنی هم باز شود.

-دوباره توانستید صدر جدول را پس بگیرید؟
البته هنوز راه زیادی تا رسیدن به هدف نهایی‌مان که قهرمانی است،داریم.اما با کادرفنی بسیار حرفه‌ای که داریم،روز به روز تمرینات پیشرفته‌ای برای مان طراحی می‌کنند.به این وسیله روز به روز آماده تر برای هر مسابقه مهیا می شویم و تلاش می کنیم در مستطیل سبز حاصل این تمرینات و تلاش ها را به ثمر برسانیم.

-شرایط درون تیم چگونه است؟
از این لحاظ که تیم ما یک نمونه و الگو محسوب می شود.رفاقت در پرسولیس یکی از عوامل مهم اجرای چنین فوتبالی است که می بینید.خودتان هم در تمرینات شاهد هستید بین همه بازیکنان و کادرفنی چه ارتباط محکم و چه رفاقتی وجود دارد.

-جام حذفی خیلی ساده از دست رفت.برای لیگ برتر و آسیا چه برنامه ای دارید؟
خب نتیجۀ جام حذفی تنها یک اتفاق فوتبالی بود.خدا را شکر در لیگ رایط خوبی داریم.ما قدم به قدم پیش می‌رویم تا به هدف نهایی‌مان که همانا کسب عنوان قهرمانی است،برسیم.

-رقیب خاصی بری خودتان تصور هستید؟
برای تمام تیم ها احترام قائلیم.هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم.چون اولین جایی که حریف را دست‌کم بگیریم،بزرگترین اشتباه را مرتکب می‌شویم.هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.ما در هر بازی با توجه به شناخت کادر فنی،با تفکر خاص آن بازی به زمین می رویم و تنها هدف مان کسب 3 امتیار آن بازی است.

-امروز هم که با قهرمان فصل قبل بازی دارید؟
بله،استقلال خوزستان تیم خوب و قابل احترامی است.ما فصل قبل در شرایط خاصی بازی رفت در اهواز را مقابل این تیم از دست دادیم.داور بازی به دلیل اشتباهاتی که داشت توسط کمیته داوران محروم شد.از خطای شدید بازیکن حریف روی امید عالیشاه به سادگی گذشت.اما هادی نوروزی را که دوباره یاد و خاطره‌اش را گرامی می‌دارم،برای یک تکل ساده با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد.اما خب شرایط دو تیم الان نسبت به فصل قبل متفاوت است.امید به خدا که دست پر از ورزشگاه خارج و دل هواداران را شاد می کنیم.

-آیا این مصاف دوباره می تواند جنبه انتقامی داشته باشد؟
البته پرسپولیس در این دو فصل اخیر با برانکو رکوردهای منفی متعددی را پاک کرده.اما ما به این بازی با جنبه انتقامی نگاه نمی کنیم.آنها فصل گذشته در شرایطی خاص ما را شکست دادند.اگر تلافی هم در کار بود،بازی برگشت در تهران با قدرت این تیم را شکست دادیم.از مصاف فصل قبل در اهواز تنها یاد هادی را به خاطر داریم.وگرنه نتیجه و بازی را فراموش کرده ایم.هر بازی برای ما شرایط خاص خودش را دارد.بازی به بازی پیش می رویمتا به هدف نهایی‌مان برسیم.

-به عادت خوب صدرنشینی تا کجا ادامه می دهید؟
به امید خدا تا روز قهرمانی در صدر خواهیم ماند.چه کسی است که این عادت خوب را دوست نداشته باشد؟البته برای حفظ این شرایط باید تلاش‌مان را مضاعف کنیم.

-صحبتی با هواداران نداری؟
این عزیزان که همیشه صداقت و عشق به تیم محبوب‌شان را ثابت کرده اند.مثل فصل قبل و فصول قبل حامی و کنار تیم باشند،تا ما درون زمین با روحیه و انگیزه مضاعف برای سربلندی پرسپولیس و شاد کردن دل آنها تلاش کنیم.

-چه پاداشی برای این حمایت به هواداران می‌دهید؟
خب هدف ما کسب عنوان قهرمانی در لیگ است.این افتخار پاداشی هم برای خودمان و هم هواداران خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.