​قدس آنلاین-ایلام: معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت : حادثه زمین فوتبال چوار یک موضوع ملی و بین المللی است و لازم است که مدیران کشوری در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند تا این واقعه بعنوان سمبل مقاومت و ایثار، در بازی های جام جهانی فوتبال در روسیه به جهانیان ارائه گردد.

حادثه زمین فوتبال چوار؛ سمبل مقاومت و ایثار است و باید جهانی شود

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حسین کلانتری در نشست با معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان از تعامل وزارت ورزش با استان ایلام و توجهات این وزارتخانه به استان تقدیر کرد و اظهار داشت: با پیگیری ها و توجه ویژه استاندار ایلام و مدیریت ورزش کشور، اعتبارات خوبی به استان اختصاص داده شده است که رشد 83 درصدی نشان می دهد.

وی با بیان اینکه روحیه مبارزه جویی و تلاش برای به اهتزاز در آوردن پرچم ایران و طنین انداز نمودن سرود جمهوری اسلامی ایران از خصوصیات بارز یک قهرمان است که در ذهن مردم استان ایلام نقش می بندد، افزود: امروزه با تحقق برجام، علی رغم گشایش در برخی حوزه ها، متأسفانه شاهد نقض عهد دشمنان و برخی نامهربانی ها در سطح بین الملل هستیم که باعث شده در برخی حوزه ها با رکود مواجه شویم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با اشاره به اینکه ما اهمیت و محدودیت منابع را درک و حس می کنیم، بیان داشت: ظلم های که در اثر تحریم های ناجوانمردانه بوجود آمده را کاملاً لمس می نماییم.

حسین کلانتری با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در توزیع اعتبارات بخوبی عمل کرده است، یادآور شد: استان ایلام خیلی بیشتر نیازمند اختصاص اعتبارات است چرا که ظرفیت عظیمی در بین جوانان برای توسعه رشته های ورزشی وجود دارد.

وی حادثه زمین فوتبال چوار را یک موضوع ملی و بین المللی ارزیابی و خاطرنشان کرد: لازم است که مدیران کشوری در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند تا این واقعه بعنوان سمبل مقاومت و ایثار، در بازی های جام جهانی فوتبال در روسیه به جهانیان ارائه گردد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با اشاره به اینکه همچنان که در بحث ملی، فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار شد، این ظرفیت وجود دارد که برخی بازی ها نیز به همین مناسبت در ایلام برگزار شود، تصریح کرد: این اتفاق مبارک دو حسن دارد ، از طرفی ما تلاشمان را بیشتر می کنیم تا شرایط میزبانی خوب را فراهم نمائیم و از سویی هم مظلومیت ایلام و ایران در دوران دفاع مقدس در مقیاس جهانی انعکاس می یابد.

حسین کلانتری با بیان اینکه در استان ایلام با توجه به مرز مشترک با کشور عراق این ظرفیت وجود دارد که ارتباطات و تعاملات ورزشی دوسویه ایجاد شود، تأکید کرد: تحقق این امر مهم، نیازمند کار کارشناسی و حمایت های وزارت ورزش و جوانان در این حوزه است.

وی بر مشارکت مردم در ورزش  تأکید کرد و اظهار داشت: توسعه ورزش های بومی محلی، توسعه سمن ها و سازمانهای مردم نهاد و حضور اسپانسر ها در استان می تواند همه ظرفیت های بالقوه استان را فعال کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.