نظامیان رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات خود علیه فلسطینیان ظهر امروز چهارشنبه نیز یک دختر فلسطینی را در نابلس به شهادت رساندند.

شهادت دختر فلسطینی بدست صهیونیست‌ها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، یک دختر فلسطینی ظهر امروز چهارشنبه در گذرگاه زعتره واقع در جنوب شهر نابلس در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

رسانه های خبری رژیم صهیونیستی گزارش دادند که نظامیان این رژیم به تلاش این دختر فلسطینی برای حمله با سلاح سرد به این نظامیان مشکوک شده بودند که به سمت وی تیراندازی کردند.

از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که ابلاغیه شهادت این دختر فلسطینی در گذرگاه زعتره واقع در جنوب نابلس را دریافت کرده است اما هنوز هویت وی مشخص نیست.

این در حالی است که سرزمین فلسطین از اوایل اکتبر سال گذشته تا کنون شاهد آغاز انتفاضه قدس و درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست است و رژیم صهیونیستی از آغاز انتفاضه قدس با اتخاذ تصمیمات و اقدامات مختلف تلاش کرده است جلوی انتفاضه قدس و موج عملیات های مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی فلسطین را بگیرد، اما همه این تلاش ها به شکست انجامیده است و این انتفاضه همچنان ادامه دارد و خواب راحت را از چشمان مقامات صهیونیست گرفته است.

از آغاز انتفاضه قدس تا کنون بیش از 240 فلسطینی به شهادت رسیده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.