به دنبال اقدام یک فعال محافظه کار در انتشار فیلمی که نشان می داد دمکرات ها از اشوبگران برای ایجاد خشونت در گردهمایی های «دونالد ترامپ» استفاده کرده اند، یک کارپرداز دمکرات اخراج شد و دیگری استعفا داد.

این بار فیلمی محرمانه علیه دموکرات ها جنجال به پا کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، این فیلم کارشناسان علوم راهبردی دمکرات ها را به تصویر می کشد که در حال بررسی اعزام آشوبگران به گردهمایی های ترامپ هستند.
کنگره ملی دمکرات ها این ادعا را رد کرده و یکی از مقام های این کنگره به تارنمای بازفید نیوز گفته است که این ادعا چیزی به جز «هیاهو و لاف زنی» یک پیمانکار فرعی نیست.
این ویدئو به صورت مخفیانه از سوی گروه موسوم به «پراجکت وریتاس» ضبط شده است. این گروه را «جیمز اوکفی» فعال محافظه کاران شکل داده است. وی به استفاده از تاکتیک های مشابه و ویرایشات جدی گزارش های مربوط به ویدئوهای محرمانه قبل از انتشار آنها شهرت دارد.
«رابرت کریمر» رئیس شرکت مشاوره ای «موبیلایز/ Mobilize» که گفته می شود کنگره ملی دمکرات ها از وی برای ایجاد آشوب و خشونت در گردهمایی های نامزدجمهوری خواهان استفاده کرده است، در این ویدئوی محرمانه توضیح می دهد که وی به همراه 
فرد دیگری برای ایجاد خشونت در گردهمایی دونالد ترامپ بکار گماشته شده است..
مقام های کنگره ملی دمکرات ها روز سه شنبه به تارنمای بازفید نیوز گفتند که کریمر از فعالیتش در رقابت های ریاست جمهوری کناره گیری می کند. شرکت متبوعش نیز فعالیت بیشتری در زمینه این حزب (دمکرات ها) نخواهد داشت.
یکی از مقام های کنگره ملی دمکرات ها همچنین گفت این حزب از تاکتیک های تشریح شده در این نوار ویدئویی استفاده نکرده است و این کمیته با شرکت «موبیلایز» در ژوئن گذشته قرارداد بسته است.
کریمر به شبکه خبری سی ان ان گفت،«اسکات فووال» که در این نوار ویدئویی صدای وی شنیده می شود که می گوید معترضان را برای تحریک خشونت به گردهمایی ترامپ فرستاده است، اخراج شده است.
کنگره ملی دمکرات ها منبع منتشر کننده این نوار ویدئویی را مورد انتقاد قرار داده است.«دانا برازیل» رئیس موقت کنگره ملی دمکرات ها با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این کنگره در حال تحقیقات برای تصمیم گیری درباره احتمال غیرقانونی بودن اقدام جیمز اوکفی فعال محافظه کار و موسس گروه منتشر کننده این ویدئو در عملیاتی است که بخوبی تامین مالی شده است.
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای گزینش چهل و پنجمین رییس جمهوری سه شنبه 18 آبان 1395 (هشتم نوامبر 2016) برگزار خواهد شد.
در حالی که کمتر از 20 روز به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده، جنجال آفرینی های حامیان هر دو حزب رقیب اصلی علیه یکدیگر افزایش یافته است. اکنون در اوج فضای انتخاباتی آمریکا از یکسو افشاگری های ویکی لیکس درباره ایمیل های رئیس ستاد انتخاباتی کلینتون هفته های پرچالشی را برای این نامزد دمکرات رقم زده است، و از سوی دیگر اظهارات ترامپ و انتشار ویدئویی از وی در مورد توهین به زنان مسیر پیروزی در انتخابات را برای این نامزد جمهوری خواه نیز دشوار کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.