فیلم انیمیشن «آخرین داستان» با موضوع داستان ضحاک مراحل تدوین را سپری می‌کند و برای جان بخشی به شخصیت‌ها از بازیگران حرفه‌ای سینما استفاده می‌شود.

 انیمیشن ایرانی«آخرین داستان» باصدای بازیگران حرفه ای جانبخشی می شود

به گزارش قدس آنلاین اشکان رهگذر نویسنده و کارگردان فیلم انیمیشن «آخرین داستان» درباره روند تولید فیلم به خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: 80 درصد از تولید فیلم انجام شده است. فیلم دارای چهار شخصیت محوری است و 12 شخصیت تعیین‌کننده دارند. داستان فیلم اواخر حکومت جمشید تا پایان حکومت ضحاک را در 120 دقیقه روایت می‌کند.

وی در ادامه گفت: هم اینک کریستف رضاعی در حال تحقیق موسیقی نواحی است برخی از موسیقی‌های نواحی به فراموشی سپرده شده که با تحقیقات گسترده ایشان بخش مغفول‌مانده موسیقی نواحی و ترکیب آن با موسیقی ارکسترال را شاهد خواهیم بود. موسیقی در این اثر از اهمیت زیادی برخوردار است.

رهگذر درباره جان بخشی به شخصیت‌های داستان گفت: از بازیگران حرفه‌ای سینما برای دوبله و جان‌بخشی به شخصیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

کارگردان این اثر تحسین شده در جشنواره کن گفت: تولید اثر امیدواریم در ۶ ماه اول سال به اتمام برسد یکی دو ماه هم مراحل پس تولید به طول خواهد انجامید.

وی درباره تکنیک فیلم گفت: در ساخت فیلم از تکنیک دو بعدی و دیجیتال استفاده شده و بخش‌های عمده‌ای از فیلم نیاز به تکنیک جلوه‌های بصری دارد که مسئولیت دپارتمان این بخش بر عهده علیرضا مالمیری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.