قدس آنلاین: تهیه کننده و کارگردان برنامه تلویزیونی ذکر رحمت گفت: این برنامه در ۱۰ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای و در قالب ۴ محور تخصصی قرآنی از شبکه‌های استانی سیمای خراسان رضوی و قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

برنامه تلویزیونی ذکر رحمت در قالب ۴ محور تخصصی قرآنی از رسانه‌های ملی و استانی پخش می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی عادل‌ سحرخیر در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که در سالن جلسات مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم خراسان رضوی برگزار شد، اظهار داشت: مؤسسه سینمایی زرنگار فیلم عادل اُفق‌هایی در بحث اخلاق تعریف کرده که اولین اقدام هم برگزاری جشنواره فیلم کرامت بود.

وی افزود: در پی پیشنهاد مرکز تخصصی حفظ قرآن کریم خراسان رضوی برای تولید یک برنامه قرآنی تخصصی اقدام به تهیه تولید برنامه تلویزیونی مشترک با عنوان ذکر رحمت کردیم.

مدیرعامل مؤسسه سینمایی زرنگار فیلم عادل درباره نحوه پخش برنامه تلویزیونی ذکر رحمت، بیان کرد: این برنامه در 10 قسمت 20 دقیقه‌ای و در 4 محور تخصصی قرآنی از شبکه‌های استانی سیمای خراسان رضوی و قرآن و معارف سیما پخش می‌شود و تلاشمان این است که با پخش برنامه تلویزیونی ذکر رحمت از شبکه قرآن و معارف سیما تمامی هموطنانمان بتوانند درس‌های آموزنده این برنامه قرآنی را برای حفظ کلام وحی بیاموزند.

عادل‌ سخرخیز تصریح کرد: در ارتباط با زمان پخش برنامه تلویزیونی ذکر رحمت و تکرار پخش آن در حال گفت‌وگو با مدیران رسانه‌های ملی و استانی هستیم که زمان پخش و بازپخش آن متعاقباً اعلام می‌شود.

وی در ارتباط با مخاطبان این برنامه قرآنی، تأکید کرد: این برنامه ویژه تمامی گروه‌های سنی از کودک تا بزرگسال بوده و برای هر گروه سنی یک کارشناس تخصصی در آن رده سنی صحبت می‌کند.

تهیه‌کننده و کارگردان برنامه تلویزیونی ذکر رحمت خاطرنشان کرد: برای تولید هر قسمت از برنامه تلویزیونی ذکر رحمت 2.5 میلیون تومان هزینه شده که کل هزینه‌ها به صورت شخصی تأمین شده و هیچ اسپانسر و حامی مالی‌ای نداشته‌ایم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.