۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
کد خبر: 466629

شبکه دو سیما سه سریال «آرام می‌گیریم»، «همسایه‌ها» و «هشت و نیم دقیقه» را برای پخش در پاییز و زمستان در نظر گرفته است.

شبکه دو بالاخره به روز شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، شبکه دو سیما که مدتی است به پخش سریال‌های تکراری بسنده کرده بود، بالاخره طلسم را شکست و از شنبه اول آبان ماه سریال‌های جدید خود را روانه آنتن می‌کند.

بنا بر این گزارش، از اول آبان ماه ملودرام خانوادگی «هشت و نیم دقیقه» از شنبه تا پنجشنبه ساعت 21:30 به مخاطبان این شبکه تقدیم خواهد شد.

«هشت و نیم دقیقه» به تهیه کنندگی بهروز مفید، کارگردانی شهرام شاه حسینی و نگارش آزیتا ایرایی، علی دادرس و بابک کایدان با محوریت موضوعی همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی به نقش مهم و تاثیرگذار زن در سرپرستی و تربیت فرزند بعد از فوت همسر و دفاع از حقوق و کیان خانواده در این شرایط می‌پردازد.

در این سریال بازیگرانی چون پژمان بازغی، سام درخشانی، شبنم قلی خانی، آشا محرابی، سیامک اطلسی، بهرنگ علوی، مزدک رستمی، الهه حصاری و ... به ایفای نقش پرداخته اند.

از 13 آذر ماه و پس از پایان سریال «هشت و نیم دقیقه» که مصادف با جشن ها و اعیاد ماه ربیع الاول است، شبکه دو سریال طنز 40 قسمتی «همسایه ها» به کارگردانی مهران غفوریان، تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی و نگارش مجتبی چراغعلی را با حضور بازیگرانی چون جواد رضویان، مهران غفوریان، بهاره رهنما، سیروس گرجستانی و .... به بینندگان شبکه دو سیما تقدیم خواهد کرد.

همچنین گروه فیلم و سریال شبکه دو علاوه بر دو سریال «هشت و نیم دقیقه» و «همسایه ها» سریال «آرام می گیریم» را با همکاری انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و با محوریت امنیت در خانواده و جامعه را در دست تهیه داشته که از ابتدای بهمن ماه از این شبکه پخش خواهد شد.

این سریال به کارگردانی روح ا... سهرابی، تهیه کنندگی فرهاد گلی، نویسندگی فریدون فرهودی و فروغ فروهیده و مجموعه ای از بازیگران نام آشنای سینما و تلویزیون همچون آتیلا پسیانی، مجید صالحی، هوشنگ توکلی،ثریا قاسمی،نسرین مقانلو، لعیا زنگنه، لیلا اوتادی، کاظم بلوچی، کامران تفتی، آشا محرابی، نگار عابدی، علی اوسیوند، محمد فیلی، مهدی سلوکی، میرطاهر مظلومی، شهرزاد کمال زاده، حمید هدایتی، مونا فرجاد، نسرین نکیسا، محمود مقامی، ارسلان قاسمی، حسین اکبری، مهسا هاشمی و ... در ٤٨ قسمت تهیه شده است.

پیش از این و با آغاز فصل پاییز سریال«در قصه ها زندگی می‌کنند» از شبکه دو سیمابه روی آنتن رفت. این سریال به تهیه کنندگی هادی پروین، کارگردانی داود بیدل و نگارش مصطفی زندی ملودرامی خانوادگی بود که با بازی بازیگرانی چون جمشید مشایخی، حسن جوهرچی، فرخ نعمتی، حمید ابراهیمی، متین ستوده، سپیده خداوردی و ... در هر قسمت به روایت داستانی جداگانه می‌پرداخت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.