رئیس جمهور سوریه در گفتگو با یک رسانه غربی تاکید کرد که ماموریت دولت مطابق قانون اساسی حفاظت از مردم و دفاع از کشور در مقابل تروریست‌های مزدور دیگر کشورها است.

جنون غرب به دلیل اوضاع بد تروریست‌ها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه در گفتگو با یک شبکه تلویزیونی سوئیسی گفت: حلب از چهار سال قبل تحت محارضه گروههای تروریستی است، اما با این وجود ما حتی یک سؤال از روزنامه نگاران غربی درباره حوادث حلب در طول این مدت نشنیدیم و حتی یک اظهار نظر نیز از سوی مقامات غربی درباره کودکان حلب مطرح نشد و آنها الان سخن گفتن درباره حلب را شروع کرده‌اند زیرا تروریستها در اوضاع بدی به سر می برند.

‬‎اسد در گفتگو با شبکه SRF1 سوئیس گفت آتش‌بس انسانی در حلب توقف کوتاه عملیات نظامی به منظور ورود کمکهای بشردوستانه به مناطق مختلف و خروج غیرنظامیان که مایل به ترک مناطق تحت اشغال گروههای تروریستی هستند، صورت گرفته است.

وی در ادامه این گفتگو تاکید کرد ماموریت دولت سوریه مطابق قانون اساسی حفاظت از مردم و دفاع از کشور علیه تروریستهای مزدور دیگر کشورها است.

اسد گفت معارضانی حقیقی و اشخاصی در سوریه زندگی می‌کنند و به ملت سوریه تعلق دارند اما آنها معارضانی نیستند که در کشورهای دیگر مانند فرانسه، انگلیس و عربستان یا ترکیه تشکیل شده باشند.

رئیس جمهور سوریه تاکید کرد: حالت جنون آمیز کنونی در غرب در خصوص حلب، وضعیت بد تروریستها در پی پیشروی های اخیر ارتش سوریه و در نتیجه احساس آمریکا و همپیمانانش مانند انگلیس و فرانسه به از دست دادن آخرین برگه هایشان در سوریه است. زیرا آخرین پایگاه اصلی تروریسم امروز حلب است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.