رئیس اسبق سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران استکبارستیزی و خدمت به مردم را از تاکیدات مقام معظم رهبری به مسؤولان بیان کرد.

رهبر انقلاب پرچم‌دار مبارزه حق علیه باطل است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، آیین بزرگداشت پنجمین سالگرد سفر تاریخی و پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز در مجتمع فرهنگی و هنری انتظار شهر کرمانشاه با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد.

این مراسم با حضور آیت‌الله شیخ مصطفی علما، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و عزت‌الله ضرغامی، رئیس اسبق سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیان، فرهیختگان، نخبگان، جوانان و جمعی از مردم کرمانشاه انجام پذیرفت.

رئیس اسبق سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان پرچم‌دار مبارزه حق علیه باطل برای همه آزادگان و عدالت‌جویان الگو هستند و همه ما باید فرمایشات معظم‌له در مورد مباحث مختلف از جمله ایستادگی در مقابله مستکبران را نصب‌العین قرار بدهیم.

ضرغامی با تصریح بر اینکه مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب همه مسؤولان و مردم هستند و امروز مقابله با زیاده‌خواهی دشمنان و ظلم و ستم مستکبران بنا بر فرمایشات ایشان یک اصل مهم و ضروری است، گفت: استکبارستیزی از اصول مهم انقلاب اسلامی و ادامه راه امام(ره) و شهدای والامقام است که از دستورات دینی ما نشأت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز مستکبران با قدرت بزرگ ایران اسلامی مواجه هستند که در مقابل زیاده‌خواهی آنان و پیش‌برد نقشه‌های شوم آنان ایستاده است، متذکر شد: ایران اسلامی با پشتوانه مردمی و اعتقادات مکتبی و دینی دارای حکومت الهی و مردمی است که در عرصه‌های مختلف به موفقیت‌های تحسین‌برانگیزی دست پیدا کرده‌ایم و این موضوع موجب عصبانیت دشمنان ملت ایران شده است.

این مسؤول یکی از شاخصه‌های نظام اسلامی را مردمی بودن آن خواند و خاطرنشان کرد: دین مبین اسلام نسخه‌ای پویا، ابدی و مترقی برای همه اعصار دارد که در تعالیم دینی و الهی خدمت به مردم از جمله وظایف حاکمان و مسؤولان در نظام اسلامی است.

رئیس اسبق سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم را از دیگر موضوعاتی برشمرد که همواره مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب بوده است و گفت: همه مسؤولان باید برای رضای خدا در راستای خدمت به مردم و پیشرفت جامعه قدم بردارند.

این مسؤول با اشاره به وجود امنیت، آرامش و اتحاد مردم در استان کرمانشاه، تصریح کرد: اقوام و مذاهب مختلفی در استان کرمانشاه با آرامش، اتحاد و به‌صورت مسالمت‌آمیز در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و این موجب برقراری آرامش در این منطقه شده است و مردم این دیار همواره به تدین، میهمان‌نوازی، ولایت‌مداری و انقلابی بودن شهرت داشته اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.