ملکی با اشاره به کاهش تقاضا برای خرید دام زنده نسبت به هفته گذشته گفت: قیمت هر کیلو گوشت در هفته آینده یک هزار تومان ارزان خواهد شد.

گوشت ارزان می‌شود

علی اصغرملکی در گفت‎وگو با میزان در خصوص قیمت گوشت گوسفندی گفت: قیمت گوشت گوسفندی با توجه به ایام محرم در هفته گذشته با افزایش روبرو بوده و به علت افزایش تقاضا برای خرید دام زنده شاهد افزایش قیمت ۱۰۰۰ تومانی آن بوده‌ایم که تا ۱۵ هزار تومان به فروش می‌رسید.
وی در ادامه افزود: قیمت دام زنده به علت کاهش تقاضا از ۱۵ هزار تومان به ۱۴ تا ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده که این امر موجب می‌شود تا قیمت گوشت قرمز در هفته آینده یک هزار تومان ارزان شود.
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تصریح کرد: قیمت هر کیلو شقه گوسفندی در هفته گذشته بین ۳۷ تا ۳۸ هزار تومان بوده است که با وجود کاهش تقاضا نسبت به هفته گذشته برای این محصول و ارزان شدن دام زنده پیش‌بینی می‌شود قیمت گوشت گوسفندی از هفته آینده یک هزار تومانی کاهش یابد. 
ملکی با اشاره به ادامه واردت گوشت از کشورهای آسیای میانه گفت: واردات گوشت از کشورهای آسیای میانه همچنان ادامه دارد و این امر نیز یکی از علت‌های کاهش قیمت گوشت و دام داخلی به حساب می‌آید و قیمت هر کیلو گوشت وارداتی برای واحدهای صنفی ۲۵ تا ۲۶ هزار تومان و برای خریداران جزئی کیلویی ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.