قدس آنلاین- تبریز: استاندار آذربایجان‌شرقی از نهایی شدن 207 مصوبه صنعتی و 158 مصوبه کشاورزی ستاد تسهیل خبر داد.

نهایی شدن 207 مصوبه صنعتی و 158 مصوبه کشاورزی ستاد تسهیل/ دستور استاندار آذربایجان‌شرقی به شهرک‌های صنعتی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، اسماعیل جبارزاده امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان اسکو اظهار داشت: اسکو از جمله شهرستان‌هایی است که بدون هیچ مشکلی مراسم تاسوعا و عاشورا برگزار شد و از این جهت از همه متولیان امنیتی و انتظامی کمال تشکر را داریم.

وی افزود: به شهرستان اسکو تعلق خاطر خاصی دارم و در سه سال گذشته تمام تلاش خود را صورت دادیم تا این شهرستان که در بخش نساجی و پتوبافی فعال هستند و این صنایع باید در اینجا فعال شوند.

جبارزاده اذعان داشت: واحدهای کشاورزی شهرستان اسکو در بحث تغییر الگوی کشت جلوتر از برنامه توسعه شهرستان پیش رفته‌اند و با توجه به پتانسیل‌هایی که در شهرستان وجود دارد انتظار ما بیش از این است.

کندوان محور توسعه

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه لازم است هر ماه یک جلسه مخصوص کندوان و صنایع دستی اسکو تشکیل یابد، اضافه کرد: کندوان در دنیا بی‌نظیر است و تنها نمونه‌ای است که اهالی ساکن دارد و می‌تواند محور گردشگری و توریسم باشد.

این مسئول در عین حال تاکید کرد: به بخش کشاورزی در شهرستان اسکو توجه ویژه و خاصی صورت گیرد؛ به کشت گلخانه‌ای تاکید ویژه‌ای داریم و برای تغییر روش آبیاری به میزان 85 درصد کمک بلاعوض ارائه می‌دهیم.

دستور استاندار به شهرک‌های صنعتی

جبارزاده یادآور شد: در رابطه با شهرک صنعتی اسکو به مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تاکید می‌کنیم تمام تلاش خود را در جهت احداث و تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی صورت دهد.

استاندار آذربایجان‌شرقی متذکر شد: طراحی مطالعات شهرک صنعتی اسکو به فراخوان رود تا کمیته مربوطه هم تشکیل یابد و همه صاحبنظران شهرستان اسکو در این ارتباط دعوت به همکاری شوند و زیرساخت‌های لازم تا ورودی شهرک تامین شود.

وی با بیان اینکه در دولت روحانی بنا داریم وعده‌هایی که قادر به عمل به آنها نیستیم ندهیم، اضافه کرد: در دولت گذشته تنها 12 درصد مصوبات عملی شده و نمی‌خواهیم پروژه جدید آغاز کنیم چرا که در استان نیز به میزان کافی پروژه نیمه تمام وجود دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.