قائم مقام وزیر کشور گفت: اطلاع رسانی مسئولان به عنوان کارگزاران دولت، راهکاری مهم در مقابل انتقادهای غیر واقعی و غیر منصفانه است.

 اطلاع رسانی عملکرد دولت راهکاری مهم در مقابل انتقادهای غیر منصفانه است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا ، محمدحسین مقیمی گفت: انتقاد از دولت نشان دهنده پاسخگو بودن دولت تدبیر و امید بوده و دولت بر اساس سیاست های خود همیشه از منتقدان برای اصلاح امور استقبال کرده است.

وی با اشاره به اینکه نقدهای مشوقانه و سازنده مورد احترام همه است اظهار کرد: دولت تدبیر و امید به دقت پذیرای انتقادهای منصفانه بوده و بر اساس آن روش ها را اصلاح و جایی که نیاز به اقناع افکار عمومی باشد اقدام به توضیح و مطرح کردن نواقص و کمبودها می کند.

قائم مقام وزیر کشور ادامه داد: اگر این انتقادها از حالت انتقاد بیرون و جنبه تخریبی به خود بگیرد باید به عنوان کارگزاران دولت در فضایی آرام و قابل تاثیر از عملکرد خود دفاع کنیم.

به گفته مقیمی دفاع از عملکرد به منزله بازگویی اقدام های دولت، مشکلات، کمبودها و نارسایی های جامعه است که هنگام بازگویی نیز باید برای ارائه خدمات بهتر از مردم کمک بگیریم.

وی افزود: مردم همیشه موافق نقد منصافه هستند و فرهنگ سازی این نقد باعث می شود که جامعه با آرامش، امنیت و نشاط اجتماعی کامل اهداف خود را پیش ببرد.

به گفته مقیمی دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته رویکرد عمل به نقدهای منصافانه را از خود نشان داده است. 
محمدحسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور به منظور شرکت در جلسه شورای اداری و شرکت در همایش فرمانداران و بخشداران کردستان به این استان سفر کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.