باشگاه اتلتیکو مادرید محرومیت اعمال شده از سوی فیفا را پذیرفت.

اتلتیکو مادرید محرومیت خود از سوی فیفا را پذیرفت

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه اتلتیکومادرید طی توافقی که بزرگ‌ترین نهاد فوتبالی دنیا داشته، به صورت داوطلبانه محرومیتش از فعالیت در بازار نقل و انتقالات زمستانی را پذیرفت و بیشتر از این پرونده محرومیت خود در دادگاه ورزشی بین الملل را ادامه نداد.

به گزارش Marca، چند هفته پیش بود که اعلام شد دو باشگاه رئال و اتلتیکومادرید به دلیل تخلف در جذب بازیکنان زیرسن قانونی، از فعالیت در دو پنجره نقل و انتقالات آینده - زمستان و تابستان ۲۰۱۷ - محروم خواهند بود. حکمی که مطابق معمول با اعتراض دو باشگاه همراه شد. 

حالا خبر رسیده روخی بلانکو در تصمیمی داوطلبانه از ادامه این پرونده انصراف داده و محرومیتش از حضور در بازار نقل و انتقالات زمستانی آینده را پذیرفته است. این یعنی همه دادگاه‌های تجدیدنظر پس از زمستان ادامه پیدا خواهند کرد و پرونده‌های مربوط به بازارزمستانی بسته می‌شوند. به این صورتکه اگر دادگاه ورزش بین الملل درخواست تجدیدنظر اتلتیکو را رد کرد، بازار تابستانی نیز در کار نخواهد بود اما در غیر این صورت این تیم می‌تواند در تابستان به بازار نقل و انتقالات برگردد.

این تصمیم مسئولان اتلتیکومادرید از دو نظر قابل بررسی‌ست. یا آن‌ها از پاسخ منفی دادگاه حکمیت ورزشی اطلاع داشتند و این تصمیم را گرفتند تا وقت بیشتری را صرف این پرونده نکنند. یا قصد دارند با نشان دادن قانون‌پذیر بودن خود، راه را برای پذیرش درخواست تجدیدنظر در بازار تابستانی هموارتر کنند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.