کامبیز درمبخش کاریکاتوریست پیشکسوت کشورمان که سال‌هاست در این حوزه با آثار ویژه‌اش هنرنمایی می‌کند، طی حرکتی قرار است حدود 500 عدد از آثارش را به حراج بگذارد. 

آتیش زدم به مالم!

به گزارش قدس آنلاین کامبیز درمبخش در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این نمایشگاه که با عنوان «آتیش زدم به مالم» برگزار می‌شود، اظهار کرد: از زمان‌های قدیم هر کس هر چیزی را زیر قیمت به فروش می‌گذاشت، با عنوان «آتیش زدم به مالم» این خبر را منعکس می کرد، به همین جهت عنوانی که برای این مجموعه انتخاب شده است، بر اساس همین داستان است. 

وی افزود: در این مجموعه حدود 500 کار وجود دارد که 75 درصد از آن‌ها برای اولین بار به نمایش درمی‌آید و مابقی نیز از مجموعه‌های منتخب چند سال اخیر من است. 

درمبخش با اشاره به هدفش از برگزاری چنین حراجی عنوان کرد: من همیشه جزو طرفداران و علاقه‌مندان جوانان بودم و هستم و از طرفی خیلی از آن‌ها با لطفشان مایلند کارهای من را داشته باشند ولی اصولا قیمت‌هایی روی آن‌ها گذاشته می‌شود که خریدش را برای هرکسی میسر نمی‌سازد. به همین جهت تصمیم گرفتم تا به این وسیله این مسیر را هموار کنم. جدا از این ها تولیدات من در این حوزه زیاد است و علاوه بر چند نمایشگاهی که در پیش دارم، خواستم تا به این طریق نیز کارهایم را ارائه دهم. 

وی در ادامه درباره کتاب های در حال چاپش بیان کرد: یکی از کتاب ها با عنوان داستان های دیدنی که شامل آثار منتشر شده در بخش همشهری داستان است، در حال انتشار است.  همچنین کتاب «پانتومیم روی کاغذ» توسط نشر ثالث تا فروردین ماه آماده می شود.  علاوه بر این در کتاب دیگری مجموعه‌ای از بهترین آثار چند دهه من که برخی از آن ها به 50 سال پیش برمی‌گردد، نیز تا ماه های آینده منتشر می‌شود. 

درمبخش در پایان یادآور شد: بعد از این حراج، بزودی چهار نمایشگاه دیگر در مجموعه هایی چون آرت سنتر برگزار می‌کنم که در آن‌ها به موضوعات گوناگونی چون ورزش، سیاست، محیط زیست، صلح و جنگ و .... پرداخته ام. 

گفتنی است؛ این نمایشگاه از 30 مهر در گالری آریانا برگزار می شود. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.