قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان مدعی شد سنگ‌اندازی در حاشیه دیدار این تیم مقابل پرسپولیس را ندیده است.

وقتی قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان سنگ‌اندازی‌های ورزشگاه غدیر را ندیده است!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از کاپ، علی پورکیانی ضمن بیان این مطلب در مورد تساوی استقلال خوزستان و پرسپولیس اظهار داشت: بازی محکم و خوبی را شاهد بودیم که در نهایت با تساوی به پایان رسید. به هر حال مصاف قهرمان و نایب قهرمان فصل قبل بود که دو رقیب سنتی محسوب می‌شوند. من از عملکرد تیم استقلال خوزستان راضی بودم، اما می‌توانستیم پیروز شویم.

وی افزود: به تیم خودمان افتخار می‌کنم که چنین فوتبالی را از خود به نمایش گذاشت. به هر حال فوتبال است و ممکن است هر نتیجه‌ای رقم بخورد. مهم این است که دو تیم توانستند با دوستی وارد زمین شده و با رفاقت هم از زمین بیرون بیایند.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره سنگ‌اندازی تماشاگران و صحنه‌های خونین بعد از این بازی تصریح کرد: من فاصله زیادی تا آن منطقه که این اتفاقات رخ می‌داد، داشتم. نمی‌توانم اظهارنظری در این باره کنم. البته به نظرم مسئولان باید فکری به حال این سنگ‌اندازی‌ها در ورزشگاه غدیر کنند. با این حال مطمئنم که دیروز مسئولان هیئت فوتبال، نیروی انتظامی و... زحمات زیادی برای برگزاری بازی کشیدند، اما ای کاش پاکسازی هم در آن منطقه صورت بگیرد.

پورکیانی درباره اینکه خمارلو اعلام کرده پرسپولیس علیه پورموسوی شکایت می کند، بیان داشت: من که این مسئله را نشنیدم و نمی‌توانم اظهارنظری کنم. حالا اگر هم شکایت کردند، ما در خدمت‌شان هستیم.

وی در پایان درباره مشکلات مالی باشگاه استقلال خوزستان افزود: این مشکلات هم ان‌شاءالله به‌زودی حل می‌شود. دیروز دیدید که بازیکنان ما بدون توجه به این مشکلات چقدر خوب بازی کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.