قدس آنلاین: معاون آمار برنامه و بودجه خراسان رضوی گفت: میزان مشارکت مردم خراسان رضوی در سرشماری اینترنتی ۲۹ درصد بوده است.

مشارکت ۲۹ درصدی مردم خراسان رضوی در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن سال 95

مجید نعیمی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: شهرستان‌های جغتای با 71 درصد، بردسکن با 70.5 درصد و خلیل آباد با 68.6 درصد میزان مشارکت مردم در سرشماری اینترنتی رتبه‌های نخست تا سوم استان را به خود اختصاص  داده‌اند.

وی تصریح کرد: در میان شهرستان‌های استان مشهد رتبه 25 را به خود اختصاص داده و میزان مشارکت مردم در سرشماری به صورت اینترنتی در این شهر 24 درصد و معادل 269 هزار و 241 خانوار بوده است.

قائم مقام مدیر سرشماری در خراسان رضوی با بیان اینکه در چند روز اخیر میزان مشارکت مردم استان در سرشماری اینترنتی افزایش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون خراسان رضوی در کشور جایگاه 26 کشور قرار داشته و تا روز 28 مهر ماه 592 هزار و 779 خانوار خراسان رضوی که 29 درصد جمعیت استان را تشکیل می‌دهند در این امر شرکت داشته‌اند.

نعیمی بیان کرد: در حالی‌که خراسان رضوی رتبه 26 کشور را دارد سایر استان‌های بزرگ کشور مانند تهران رتبه 23، اصفهان رتبه 18 و فارس رتبه 9 را در سرشماری اینترنتی به خود اختصاص داده‌اند.

وی تأکید کرد: امید می‌رود در زمان باقیمانده از سرشماری اینترنتی یعنی تا فردا ساعت 24 تعداد خانوارهای مشارکت کننده در این رویداد افزایش بیشتری داشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.