قدس آنلاین: فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: راه شهید ناصری راه ولایت بود و تقدیر از شهدا حرکت به سمت ولایت و افتخار به شهدا افتخار به ولایت و ادامه راه شهدا حرکت در مسیر امامت و ولایت است.

راه شهید ناصری راه ولایت بود

به گزارش قدس آنلاین، سردار یعقوبعلی نظری در نخستین یادواره سردار شهید بدو مرز سرتیپ محمدناصر ناصری که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: مهم‌ترین پیام شهید ناصری ترازوی ولایت است یعنی آنچه شهید در رفتار و اعمال خود با دیگران داشته حتی موضع‌گیری‌ها و مسئولیت‌ها با رعایت ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری بود که بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری شهید ناصری بر تمام کسانی که با این شهید ارتباط داشتند، پوشیده نیست و همه ما نسبت به این  موضوع اتفاق‌نظر داریم و امشب در این محفل گردهم آمدیم تا به یاد داشته باشیم این شهید براساس فرمان ولایت و امام خمینی(ره) در هرجایی که نیاز بود حضور پیداکرد و در تمام صحنه‌های نبرد حضور داشت.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) عنوان کرد: شهید ناصری در همه مراحل زندگی خود جز نگاه به ولی‌امر و فرمان ایشان به سایر مسائل بی‌توجه بودو طراز و میزان ارتباط با دیگران از نگاه او بر اساس ولایت بوده است.

نظری خاطرنشان کرد: راه شهید ناصری راه ولایت بود و  تقدیر از شهدا حرکت به سمت ولایت و افتخار به شهدا افتخار به ولایت و ادامه راه شهدا حرکت در مسیر امامت و ولایت است.

اولین یادواره سردار شهید محمد ناصر ناصری، شهید بدون مرز با شعرخوانی محمد حسین جعفریان شاعر و نویسنده مشهدی، مداحی حاج سعید حدادیان ادامه پیدا کرد همچنین در این مراسم که با حضور گسترده مردم شهید پرور مشهد و خانواده شهید ناصری و مسئولین برگزار شد پرچم بارگاه ملکوتی حرم امام حسین (ع) و ابوالفضل العباس(ع) به اهتزاز درآمد.

رونمایی از کتاب مزار شریف نوشته سعید عاکف  و نرم افزار جامع سفیر غریب از دیگر برنامه های این یادواره بود که توسط دختر و پسر شهید ناصری رونمایی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.