قدس آنلاین – بندر ماهشهر – زهره کریمی : نمایشگاه صنایع دستی،غذای محلی،سوغات و کادو،با حضور فعالان سایر استانها و شهرهای استان خوزستان در محل نمایشگاهی شهرداری ماهشهر با حضور مسئولین محلی آغاز بکار نمود.

آغاز بکار نمایشگاه صنایع دستی،غذای محلی،سوغات و کادو در ماهشهر

دکتر حسین عیسی زاده دریس رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بندر ماهشهر در این خصوص اظهار داشت:در راستای آشنایی شهروندان با فرهنگ سایر اقوام و استانها در زمینه های صنایع دستی ، سوغات و دیگر موارد که در این نمایشگاه آورده شده و همچنین حمایت از تولید داخلی،اقدام به برگزاری چنین نمایشگاهی در شهرستان بندر ماهشهر نمودیم که امیدواریم بتوانیم موجبات رضایتمندی شهروندان و تحقق اهداف برپایی چنین نمایشگاهی را بدست آوریم.

در ادامه نیز علی جمالزاده مدیر عامل شرکت نمایشگاهی کیمیا کیفیت شکیبا و  مدیر این نمایشگاه ابراز داشت:در برپایی این نمایشگاه سعی ما بر آن بوده از تمامی استانها حضور و مشارکت داشته باشیم تا بتوانیم ضمن آشنایی بیش از پیش واستفاده شهروندان نسبت به اقلام ارائه شده و فرهنگ سایر اقوام و استانها، از فرصت‌ها و توانمندی های سایر اقوام کشور و فعالان صنایع دستی و سوغاتی بهره مند شویم.

وی در ادامه افزود:این نمایشگاه تا 6آبان ماه و در دو نوبت صبح و عصر تا 10شب با بیش از 175غرفه آماده بازدید علاقمندان و شهروندان عزیز ماهشهری میباشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.