قدس آنلاین- ایلام: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام گفت: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام در سال 94 مقام اول ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان را کسب کرد.

آب وفاضلاب روستایی ایلام در رتبه نخست استان

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، نوراله تیموری با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام به عنوان برترین دستگاه اجرایی استان در بین 48 دستگاه اجرایی از مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی، بر ترین دستگاه شناخته و موفق به کسب رتبه اول شد.

وی با اشاره به اینکه این ارزیابی هر ساله توسط سازمان برنامه و بودجه استان در بین دستگاه‌های اجرای انجام می‌شود، افزود: طی این فرایند، سازمان‌ها بر اساس 6 برنامه عمومی از جمله مهندسی نقش ساختار دولت الکترونیک و هوشمند سازی اداری، خدمات عمومی در فضای رقابتی، صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری و هم چنین 4 شاخص اختصاصی از جمله تامین آب شرب روستاها، مدیریت مصرف و پایش کیفی آب شرب ارزیابی می‌شوند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام با بیان اینکه این موفقیت مرهون حمایت‌ها و راهنمایی‌های مدیریت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور است، یادآور شد:  قطعاً نقش استاندار ایلام و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در زمینه خدمت‌رسانی به روستائیان استان و کسب این موفقیت برکسی پوشیده نیست.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.