نماهنگ «عاشورا» با محوریت قیام عاشورای حسینی برای پخش در اربعین تولید شد.

نماهنگی برای اربعین از محمد هوشیاری

به گزارش قدس آنلاین «محمد هوشیاری» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس از ساخت نماهنگی با موضوع واقعه عاشورا خبر داد که قرار است هم‌زمان با اربعین حسینی از شبکه‌های مختلف تلویزیون پخش شود.

تهیه کننده و کارگردان مجموعه تلویزیونی «به رنگ آفتاب» ادامه داد: بعد از مدتی کار روی موزیک ویدئوی «به رنگ آفتاب» سرانجام به یک خروجی قابل قبول و موفق رسیدیم که امیدوارم مورد پسند مخاطبان نیز واقع شود. خواننده و آهنگساز این اثر امید هوشیاری است که خواننده تیتراژ سری دوم «به رنگ آفتاب» نیز بوده است.

محمد هوشیاری همچنین درباره مستند «بنده فیلمسازم اما...» نیز توضیح داد: پخش این ویژه برنامه همزمان با وفات مرحوم فرج ا... سلحشور از شبکه‌های مختلف تلویزیون به واقع خلاصه‌ای از این مجموعه بود و این برنامه در ٣ قسمت در بخش‌هایی متنوع و با حضور شخصیت‌های برجسته و بین الملل در حوزه‌های مختلف تهیه شده و ان‌شاءالله در سالروز وفات ایشان پخش خواهد شد.

وی در پایان از ساخت سریالی با نام «کریدور» خبر داد و گفت: حدود یک سال است در حال برگزاری جلسات متعدد، برنامه ریزی و تحقیقات یک مجموعه سریال داستانی جذاب و بدیع و یک مجموعه مستند ترکیبی به نام «کریدور» هستیم که در حال حاضر در مراحل ابتدایی به سر می‌برد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.