فرزند شهید ناصری گفت: پدرم همواره خود را سرباز انقلاب و نظام می‌دانست و محدوده خدمت خود در راه اسلام و قرآن را فراتر از مرزهای جغرافیایی می‌دانست.

 شهید ناصری همواره خود را سرباز انقلاب و نظام می‌دانست

زهرا ناصری فرزند شهید محمدناصر ناصری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت: پدرم همواره خود را سرباز انقلاب و نظام می‌دانست و محدوده خدمت خود در راه اسلام و قرآن را فراتر از مرزهای جغرافیایی می‌دانست.
وی افزود: شهیدمحمدناصر ناصری در دوران انقلاب در کنار شخصیت‌های بزرگی همچون شهید هاشمی‌نژاد، مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی و مقام معظم رهبری قرار داشت و در جهت انعکاس فرامین امام راحل(ره) نهایت تلاش خود را کرد.
فرزند شهید ناصری با اشاره به حضور پدرش در جبهه‌های حق علیه باطل، خاطرنشان کرد: پدرم پس از آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران جزو نخستین نیروهایی بود که عازم مناطق جنگی شد و در این جنگ نابرابر چهار بار دچار مجروحیت از ناحیه‌های کمر و پا شد.

ناصری تصریح کرد: پدرم ضمن پشتیبانی‌های تدارکاتی در شهرهای بیرجند، قائن و گناباد نقش بسیار مهمی در بسیج نیروهای مردمی و اعزام آن‌ها به جبهه‌های حق علیه باطل ایفا می‌کرد.

وی تأکید کرد: شهید ناصری در سال ۱۳۶۳ با حفظ سمت قبلی‌اش فرماندهی سپاه بیرجند را پذیرفت؛ ضمن اینکه مسئولیت یکی از محورهای اطلاعات و عملیات تیپ بیست‌ و یک امام رضا(ع) در عملیات عاشورا (میمک) را نیز به عهده گرفت که در این عملیات به‌شدت از ناحیه‌های کتف و پا مجروح شد.

فرزند شهید ناصری با اشاره به حضور پدرش در تیپ شهدا، گفت: شهید ناصری در سال ۱۳۶۴ با شهید کاوه آشنا شد و وی که استعداد و پشتکار پدرم را می‌دید، او را در تیپ ویژه شهدا جذب کرد و ریاست ستاد را به پدرم  سپرد.
ناصری با اشاره به موضوع شهادت پدرش، بیان کرد: پدرم همیشه آرزوی شهادت در سر داشت و پس اینکه از در پایان جنگ از غافله شهدا جا مانده بود نارحت بود و خداوند این آرزوی این انسان خستگی‌ناپذیر را در جایی دیگر محقق کرد و در روز ۱۷ مردادماه سال ۱۳۷۷ و زمانی که به عنوان یکی از اعضای دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران در افغانستان حاضر بود در شهر مزار شریف، به نحوی بسیار مظلومانه و به دست نیروهای طالبان، شهد شیرین شهادت را نوشید و به جمع یاران شهیدش پیوست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.