قدس آنلاین- سمنان- بابامحمدی: شهردار سمنان در بازدید از شهرک غرب با روسای اتحادیه های تعمیرکاران اتومبیل، فلزکاران، در و پنجره سازان، مصالح فروشان، درودگران و لاستیک فروشان به گفتگو نشست و در جریان مسائل و مشکلات اصناف فعال در این شهرک قرار گرفت.

شهرک غرب سمنان رنگ و روی تازه می گیرد

وجود نداشتن امکانات رفاهی در این شهرک، آسفالت نامناسب، نداشتن فضای سبز و روشنایی ناکافی ، وجود نداشتن ایستگاه آتش نشانی و امکانات امنیتی و نداشتن راه ورود و خروج مناسب از جمله مسائل و مشکلاتی بود که این اصناف در این دیدار دوستانه مطرح کردند.
شهردار سمنان گفت: شهرداری به دلیل رکود موجود و اندک بودن منابع مالی به تنهایی قادر به انجام همه امور نیست و نیاز به مشارکت و همکاری همه شهروندان دارد و باید برای سر و سامان دادن به این شهرک نیز خیرین اصناف یاریگر ما باشند.
حسین موسوی اظهار داشت: وظیفه نظافت،آسفالت و ایجاد فضای سبز در این شهرک بر عهده شهرداری است که تلاش می کنیم آن را با همکاری اصناف فعال در این شهرک به بهترین شکل انجام دهیم و یک ماشین آتش نشانی نیز در این شهرک مستقر خواهد شد.
در پایان این بازدید مقرر شد نماینده ای از اصناف حاضر در این شهرک برای پی گیری امور به شهرداری سمنان معرفی شود تا خواسته های شهروندان ساکن در این شهرک هر چه زودتر محقق شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.