سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام جزییات برنامه‌های خود در ایام اربعین قیمت بلیت سفر هوایی به عراق را مشخص کرد.

قیمت بلیت تهران – نجف در اربعین نهایی شد

به گزارش ایسنا، براساس اعلام این سازمان هزینه خرید بلیت برای هر نفر مسیر تهران به نجف، تهران به بغداد و بالعکس یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود. همچنین پروازهای مستقیم از مشهد به نجف و بغداد و بالعکس برای هر نفر یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان هزینه خواهد داشت.

با نهایی شدن این قیمت‌ها به نظر می‌رسد سازمان هواپیمایی برای دومین سال پی در پی تصمیم گرفته در ایام پیک قیمت‌ها خود تعیین کند تا در بازار آزاد بار دیگر افزایش قیمت و بازار سیاه به وجود نیاید.

مرتضی دهقان – معاون هوانوردی این سازمان – در این رابطه گفته علی‌رغم این‌که نرخ بلیت پروازهای خارجی براساس عرضه و تقاضا تعیین می‌شود، اما با توجه به حساسیت موضوع و حجم تقاضاها در این ایام شرکت‌های هواپیمایی پذیرفته‌اند تا سقف نرخی برای این ایام در نظر گرفته شود و انجمن شرکت‌های هواپیمایی هماهنگی‌های لازم را در این زمینه را انجام داده است.

همچنین سازمان هواپیمایی اعلام کرده در کنار پروازهای برنامه‌ای به سمت عراق این سازمان مجوزهایی را برای انجام پروازهای فوق‌العاده صادر کرده که احتمالا شرایط شان در همان روزها مشخص خواهد شد.

سازمان هواپیمایی همچنین از برگزاری جلسات هماهنگی با حضور دستگاه‌های نظارتی در فرودگاه‌ها و نهادهای ذیربط خبر داده تا سفرهای اربعین امسال بدون مشکل و یا مساله‌ای جدی اجرایی شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.