پیشنهاد سردبیر

گروه هنر قدس-ایما پرند: فیلم سینمایی 128 دقیقه‌ای «حسابدار» به کارگردانی گوین اُکانر با فروشی نزدیک به 25 میلیون دلار صدرنشین جدول پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی هفته اخیر ‌هالیوود شده است.

مافیا باز هم برای هالیوود پولساز شد

این اثر با نقش‌آفرینی بن افلک، آنا کندریک و جی.کی سیمونز به زندگی حسابدار نخبه‌ای می‌پردازد که در پشت پرده دفتر کار ساده و محقرش برای بزرگ‌ترین و معروف‌ترین جنایتکاران و سران مافیایی کشور کار حسابداری انجام می‌دهد.

در جایگاه دوم این جدول شاهد حضور سینمایی 112 دقیقه‌‎ای «دخترک قطارسوار» هستیم که کارگردانی آن بر عهده تیل‌ تیلر بوده است و روایتگر ماجرای زن مطلقه‌ای است که هر روز در مسیر رفتن به محل کار، از خانه‌ای عبور می‌کند که تمام زندگی مشترک سابقش را در آن گذرانده است. امیلی بلانت، هیلی بنتر و ربکا فرگوسن از بازیگران این اثر هستند که در هفته اخیر بیش از 12 میلیون دلار فروش داشته است. این در حالی است که اثر مشترک لزلی اسمال و تیم استوری با نام «کوین‌هارت: حالا چی؟» با اختلافی بسیار کم و فروشی نزدیک به 12 میلیون دلار در جایگاه سوم این جدول قرار گرفته است.

«خانه بچه‌های عجیب و غریب خانم پرگراین» ساخته تیم برتون با بازی اوا گرین، آسا باترفیلد و ساموئل ال‌جکسون رتبه چهارم این جدول را به خود اختصاص داده است. این اثر 127دقیقه‌ای در هفته گذشته موفق به فروش 9 میلیون دلاری شد.

اما در نهایت و در جایگاه پنجم پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی اخیر هالیوود، «دیپ‌واتر هورایزن» را می‌بینیم که با داستانی واقعی و تاریخساز به روی پرده سینماها آماده است. تازه‌ترین اثر پیتر بِرگ با روایتی شخصی از فاجعه انفجار سکوی نفتی ساحلی «دیپ‌واتر» که به عنوان بزرگ‌ترین آلودگی نفتی در تاریخ آمریکا شناخته شده، فروشی بیش از 6 میلیون دلار داشته است. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.