استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه کارآمدی دولت در اجرای تصمیمات جلوه می کند گفت: دولت تدبیر و امید در اتخاذ تدابیر و اجرایی کردن آنها موفق عمل کرده و در بسیاری از شاخص های خدمت به مردم، رویکرد عملگرایانه داشته است.

رویکرد دولت در بسیاری از شاخص های خدمت به مردم عملگرایانه است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رشیدیان در دیدار با معاونان استانداری و فرمانداران شهرستان های استان افزود: اقدامات موفق دولت در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، به مدد اجرای سیاست های صحیح، تلاش و هم افزایی مردم و مسئولان در رده های مختلف مدیریتی حاصل شده است.
وی اظهار کرد: سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری در تمام عرصه های زندگی سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تبیین کننده حقیقت و راهگشای مسیر به سوی موفقیت است.
وی با بیان اینکه تدابیر معظم له یک گفتمان ارزشی است که دنیای امروز تشنه عمل به آن می باشد گفت: فرمانداران باید بر مبنای اصول انقلاب اسلامی عمل کنند که نتیجه آن تقویت اعتماد قلبی مردم به خادمان ملت است.
رشیدیان به انتخابات پیش رو اشاره کرد و تعامل و اتحاد بیش از پیش مردم و مسئولان را شیرازه شکل گیری این جهاد سیاسی خواند.
وی افزود: هدایت احساسات حماسی مردم در راستای حفظ ارزش های نظام، نتیجه ای به عظمت تقویت منافع و امنیت ملی در بر خواهد داشت.
وی مطالعه کارشناسی در زمینه ظرفیت سرمایه گذاری شهرستان ها، حمایت از سرمایه گذار، پیگیری جدی مصوبات شورای اشتغال، ایجاد هماهنگی بین فرایند تولید و شرایط بازار، استفاده از تجربه و تخصص تجار شهرستان با هدف فراهم آمدن زمینه صادرات محصولات، مبارزه و برخورد با قاچاق کالا را مورد تاکید قرار داد.
استاندار خراسان رضوی همچنین با قدردانی از دست اندرکاران اجرای اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 و مردم استان، از شهروندان خواست روند همکاری را در انجام سرشماری حضوری نیز ادامه دهند.
وی با اشاره به مدافعان حرم و ایثارگران افغانستانی در این زمینه اظهار کرد: ملت شریف افغانستان تداعی گر فاطمیون هستند که با جان و دل به دفاع از اسلام برخاسته اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.