قدس آنلاین: مدیرکل دفتر ارتقا سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به جذب ۱۱ هزار پرستار تا پایان امسال، گفت: تا پایان امسال ۱۷ هزار نفر به مجموعه وزارت بهداشت و درمان اضافه می شوند که ۱۱ هزار نفر آنان مربوط به بخش پرستاری هستند. آزمون استخدامی این تعداد آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

جذب ۱۱ هزار پرستار تا پایان سال ۹۵ در بیمارستان‌های سراسر کشور

به گزارش قدس آنلاین، احمد نجاتیان در حاشیه گردهمایی رابطان بیمارستانی اجرای دستورالعمل مراقبت به شیوه موردی بیمارستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جمع خبرگاران، گفت: مراقبت موردی پرستاری یک شیوه مراقبتی اصولی در دنیا است که یک پرستار در یک نوبت کاری تمام مراقبتهای بیمارانش را بر عهده می گیرد.
وی افزود: مراقبت پرستاری به شیوه موردی یکی از قدیمی ترین روشهای پرستاری است، در مقاطعی به دلیل کمبود پرستار و حجم کار زیاد روشهای دیگر برای مراقبتهای پرستاری در کشور نهادینه شد.
مدیرکل دفتر ارتقا سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به جذب ۱۱ هزار پرستار تا پایان امسال، گفت: تا پایان امسال ۱۷ هزار نفر به مجموعه وزارت بهداشت و درمان اضافه می شوند که ۱۱ هزار نفر آنان مربوط به بخش پرستاری هستند. آزمون استخدامی این تعداد آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.