فیلم سینمایی «پایان رویاها» ساخته محمدعلی طالبی نخستین بار با حضور معاونان و مدیران وزارت آموزش و پرورش و مسوولان کانون به نمایش گذاشته شد.

اولین نمایش  «پایان رویاها»/بعد مدت ها فیلمی برای کودکان و نوجوانان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، اولین نمایش فیلم سینمایی «پایان رویاها» برای مسئولین آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شامگاه 28 مهر 1395  بود.

در این مراسم کارگردان فیلم «چکمه» اظهار امیدواری کرد با همراهی آموزش و پرورش جریانی به وجود آید تا سینمای کودک و نوجوان بتواند در سراسر کشور به دست مخاطبان اصلی خودش که کودکان و نوجوانان این مرز و بوم هستند، برسد.

طالبی در عین حال خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با فیلم «پایان رویاها» این کار را آغاز کنیم و با فیلم‌هایی که در کانون و دیگر مراکز ساخته می‌شود، کودکان و نوجوانان را به سینما بکشانیم و بچه‌ها بتوانند با آثاری که در کشور خودمان ساخته می‌شود، آشنا شوند.

وی با اشاره به این‌که در ساخت فیلم با دشواری‌هایی مواجه بود، افزود: علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون با حضورش در صحنه‌های فیلم‌برداری، به گروه ما کمک قابل توجهی ‌کرد.

کارگردان فیلم «کیسه برنج» ضمن قدردانی از مهدی ارگانی رییس هیأت مدیره کانون افزود: او از ابتدای تولید فیلم در تمام مراحل  نظارت داشت و با هم‌فکری و هم‌دلی در به سرانجام رسیدن این فیلم نقش مهمی را ایفا کرد.

او در این آیین که تعدادی از معاونان و مدیران وزارت آموزش و پرورش و مدیرعامل، معاونان، مشاوران و مدیران کانون حضور داشتند، بیان کرد: بخشی از کارهای فنی فیلم «پایان رویاها» هنوز باقی مانده است و اظهار امیدواری کرد تا بتواند به زودی با تصویر و صدای بهتری این فیلم را برای کودکان و نوجوانان کشور به نمایش بگذارد.

وی در پایان سخنانش از پیش‌کسوتان و همه‌ کسانی که در این اکران حضور پیدا کردند، تشکر کرد و گفت خوشحالم که در خدمت شما بزرگواران هستم.

در پایان این مراسم حجه‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری عضو هیات مدیره و مدیرعامل کانون از کارگردان و بازیگران این فیلم حسن رستمانی، نسرین بابایی، مجید پتکی، امیرحسام رضایی و شیوا فرهادی تقدیر کردند.

این مراسم در سالن شهید بهنام محمدی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.