رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از انتخاب ۵ صادرکننده نمونه خراسان رضوی به‌عنوان صادرکنندگان کشوری در روز ملی صادرات خبر داد.

انتخاب ۵ صادرکننده خراسان رضوی به‌عنوان صادرکنندگان نمونه کشوری

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، راضیه علیرضایی اظهار داشت: با برگزاری مراسم کشوری بیستمین سالروز ملی صادرات، ۵ صادرکننده از استان خراسان رضوی در جمع صادرکنندگان نمونه کشوری معرفی و تقدیر شدند.

وی افزود: این مراسم همزمان با ۲۹ مهر، روز ملی صادرات، با حضور رئیس‌جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت در سالن اجلاس سران، برگزار و طی آن ۵ صادرکننده استان به‌عنوان صادرکننده نمونه ملی تقدیر شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: شرکت «کالاکودک توس» با محصولات صادراتی بهداشتی به ارزش ۳ میلیون و ۵۶ هزار دلار، شرکت صنعتی «زرمهر مارلیک» با محصولات صادراتی صنایع‌دستی به ارزش ۱۲ میلیون و ۲۵۵ هزار دلار، «بازرگانی موسوی» با محصولات صادراتی صنایع غذایی به ارزش ۱۰ میلیون و ۴۳۳ هزار دلار، شرکت «مهتا رنگ توس» با محصولات صادراتی پارچه و پوشاک به ارزش ۷ میلیون و ۷۵۸ هزار دلار و شرکت «زعفران بدیعی» با محصول صادراتی زعفران به ارزش ۳۷ میلیون و ۱۰۵ هزار دلار، صادرکنندگان نمونه ملی از استان خراسان رضوی می‌باشند.

مراسم استانی تقدیر از صادرکنندگان نمونه خراسان رضوی، در آذرماه، برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.