۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 467423

دو مرد که در ربودن مردی ناکام مانده و با سرقت خودرویش آن را به آتش کشیده بودند، در حالی دستگیر شده‌اند که در برابر دو پرونده آدم‌ربایی دیگر هم قرار گرفته‌اند.

3 آدم‌ربایی در پرونده ماموران قلابی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از جام‌جم، مردی میانسال سیزدهم تیر امسال به اداره آگاهی تهران مراجعه و از دو مامور قلابی شکایت کرد.
شاکی به افسر تحقیق گفت: من کشاورزهستم. شامگاه دوازدهم تیر امسال با خودروی پرشیایم به سمت خانه‌ام در سه‌راهی افسریه رفتم. به محض رسیدن به مقصد، دو مرد که یکی لباس پلیس به تن داشت، به سمتم آمده و مدعی شدند از ماموران اداره اطلاعات هستند و باید همراهشان برای تحقیقات بروم. آن دو سوار خودرویم شدند و خواستند که حرکت کنم. آنها مدام مرا تهدید می‌کردند. ۲۰۰ متری که از خانه‌ام دور شدیم، خواستند توقف کنم. زنگ تلفن یکی از آنها به صدا درآمد و پیاده شد. من هم در این فرصت فرار کردم. اما آن دو مرد دوباره به سمتم حمله کرده و می‌خواستند مرا داخل خودرو بیندازند که راننده عبوری سررسید و آنها با سوار شدن به خودرویم فرار کردند.
با دستور قضایی بازپرس وسیله ایرد موسی، رئیس شعبه پنجم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۴ تهران، تحقیقات برای دستگیری متهمان فراری آغاز شد تا این که یک هفته بعد ماموران خودروی سرقتی شاکی را که در یکی از محله‌های شهریار به آتش کشیده و رها شده بود، یافتند. این در حالی بود که دو روز پیش ماموران باخبر شدند، این دو پلیس قلابی به اتهام مشارکت در ربودن دو مرد افغان و اخاذی از خانواده‌های آنها دستگیر شده‌اند.
دیروز متهمان برای ادامه تحقیقات به شعبه پنجم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۴ تهران رفتند و در مواجهه حضوری با شاکی، ربودن وی، آتش زدن خودرو و جعل عنوان پلیس را انکار کردند. این در حالی بود که شاکی در مواجهه حضوری با دو مرد متهم آنها را شناسایی کرد.
‌متهمان روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی شدند. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.