قدس آنلاین – ایلام-محمد غلام نیا: مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: با تلاشهای همه جانبه و با بهره گیری از توجهات و عنایات مسئولان ارشد کشوری و استانی، تحولات بسیار چشمگیر و ارزنده ای در حوزه راه سازی مسیر مهران ( دروازه عتبات عالیات ) به ثمر نشسته است.

تحولات چشمگیر در حوزه راه سازی مسیر مهران

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سید کمال الدین میرجعفریان با بیان اینکه عملیات چهار خطه ایلام - مهران در برنامه های زمانبندی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در قطعه های مختلف در دست اجرا می باشند، اظهار داشت: هم اکنون از سمت ایلام به مهران از میدان قرآن تا روستای مهدی آباد عملیات چهار خطه و تقاطع غیر هم سطح آن آماده بهره برداری است.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این قطعه نزدیک به 70 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: با بهره برداری از این قطعه، گره ترافیکی خروجی شهر ایلام مرتفع خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با بیان اینکه از سمت مهران نیز عملیات چهار خطه 9 کیلومتر شهر مهران تا تقاطع سد شهید آل اسحاق با استقرار 3 اکیپ شرکتهای مختلف پیمانکاری با سرعت مناسب در حال اجراست، بیان داشت: تا اربعین سال جاری این 9 کیلومتر  نیز به بهره برداری خواهد رسید که با بهره برداری از این قطعه، گره ترافیکی ورودی شهر مهران مرتفع خواهد شد.

سید کمال الدین میرجعفریان میزان هزینه این قطعه را بالغ بر 60 میلیارد ریال  ارزیابی کرد و یادآور شد: خوشبختانه برای رفع گره ترافیکی شهر مهران اقداماتارزشمند دیگری نیز به سرانجام رسیده است.

وی از جمله دیگر اقدامات را، احداث کنار گذر جنوب شرقی شهر مهران که اخیرا کار آسفالت آن به پایان رسیده است، عنوان و تصریح کرد: کار اجرایی جاده سازی در محورهای کوهستانی با توپوگرافی خاص، کاری زمان بر و پر هزینه است.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام تأکید کرد: با پی گیری های این اداره کل و همکاری مسئولین، هم اکنون قرارداد چهار خطه محور صالح آباد تا مهران با قراردادی بالغ بر 870 میلیارد ریال با مؤسسه ولی عصر(عج) منعقد شده و این شرکت پیمانکاری در قطعات مختلف مشغول کار شده است و هر قطعه ای که به پایان برسد مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

سید کمال الدین میرجعفریان با بیان اینکه به لطف نزدیکی و امنیت مرز مهران، این محور مورد توجه ویژه قرار گرفته است، گفت: با تلاشهای همه جانبه و با بهره گیری از توجهات و عنایات مسئولان ارشد کشوری و استانی، تحولات بسیار چشمگیر و ارزنده ای در حوزه راه سازی مسیر مهران ( دروازه عتبات عالیات ) به ثمر نشسته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.