قدس آنلاین: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: ۹۲ درصد درآمدهای مالیاتی در خراسان رضوی مربوط به مالیات بوده و میزان آن ۱۱ هزار و ۲۲ میلیارد ریال است.

۹۲ درصد درآمدهای خراسان رضوی مربوط به مالیات است

سیدمهدی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، اظهار داشت: در نیمه نخست امسال 1192 میلیارد تومان درآمد مالیاتی در خراسان رضوی وصول شده که میزان تحقق آن 80 درصد بوده است.

وی بیان کرد: در واقع میزان وصول درآمدهای مالیاتی در خراسان رضوی نسبت به میزان مصوب 20 درصد عقب ماندگی داشته اما نسبت به سال گذشته 19 درصد رشد داشته است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی با بیان اینکه درآمد مصوب امسال برای نیمه نخست 14 هزار و 936 میلیارد ریال بوده است، خاطرنشان کرد: از این میزان 11 هزار و 920 میلیارد ریال وصول شده و میزان درآمد مصوب برای تمام سال 95 در خراسان رضوی 29 هزار و 872 میلیارد ریال است که باید تا انتهای امسال برای وصول آن برنامه‌ریزی داشت.

رمضانی میزان درآمدهای مالیاتی خراسان رضوی را 92 درصدکل مبلغ اعلام کرد و ادامه داد: 11 هزار و 22 میلیارد ریال از مجموع درآمدهای خراسان رضوی از محل مالیات‌های افراد وصول شده است.

وی با بیان اینکه مابقی درآمد خراسان رضوی مربوط به درآمدهای غیرمالیاتی است، خاطرنشان کرد: این میزان شامل درآمد حاصل از خدمات و فروش کالا، درآمدهای ناشی از دریافت جرائم و خسارت و سایر مواردی از این دست است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.