قدس آنلاین- بیرجند:نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: اصل پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ و سرنوشت جمهوری اسلامی ایران با عنایتهای ولی عصر(عج) و تلاشهای مردم و رهبری رقم خورده است.

اصل پیروزی انقلاب با عنایتهای ولی عصر(عج) و تلاشهای مردم و رهبری رقم خورده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی در دیدار با مجمع بسیج پیشکسوتان سپاه خراسان جنوبی اظهار داشت: دشمن در تمامی صحنه‌های جنگی در جهت کارشکنی و دهن کجی سنگ تمام گذاشته است.

وی افزود: از زمانهای گذشته دشمن بر علیه ایران اسلامی بوده است و برای براندازی انقلاب تلاشهای زیادی کرده است تا ایران و انقلاب را نابود کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: اصل پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ و سرنوشت جمهوری اسلامی ایران با عنایتهای ولی عصر(عج) و تلاشهای مردم و رهبری رقم خورده است.

عبادی با بیان اینکه دشمن در جهت دهن کجی و کارشکنی سنگ تمام می‌گذارد تصریح کرد: در این راستا نباید صحنه‌های دفاع را خالی کنیم و بلکه اگر در صحنه‌های جنگ شکست بخوریم و یا پیروز شویم باید تا آخرین لحظه از اسلام دفاع کنیم.

وی به جنگ نرم دشمن علیه اسلام اشاره کرد و خاطرنشان کرد: دشمن در سطح جهان جنگ نرم راه می‌اندازد بنابراین نباید نسبت به برنامه‌های دشمن بی‌تفاوت بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی یادآور شد: خداوند نصرت و پیروزی را بر اساس نیت می‌دهد و باید همه ما با خلوص نیت در صحنه‌های جنگ حضور یابیم.

عبادی اظهار داشت: باید برای رسیدن به پیروزی سختی‌هایی را تحمل کنیم در این راستا در روایات نیز آمده است که پس از هر سختی پیروزی در راه است.

وی افزود: همچنین در انقلاب وعده‌هایی به مردم داده شده است که برخی از این وعده‌ها عملی شده است و برخی نیز در شرف عملی شدن است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پیروزی نهایی از آن متقین است و باید طبق فرمایشات امامان و روایات در راه جهاد، صبر و استقامت کنیم گفت: صحنه‌ها، رفتارها و گفتارهای مختلف آزمایشاتی هستند که باعث می‌شود دشمنان خود را بشناسیم.

عبادی بیان کرد: در روایات به برنامه‌ها و حرکتهای دشمن اشاره شده است و دشمن از دیرباز در جهت کارشکنی و دهن کجی و ایجاد جنگ‌، سنگ تمام گذاشته است و با تمام توان به میدان آمده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.