قدس آنلاین - کاهانی مقدم: مرد معتادی که بیست و یکم مهرماه گذشته تحت تأثیر توهمات ناشی از مصرف شیشه، همسر خود را در نیشابور به قتل رسانده بود، روز جمعه دستگیر شد.

قاتل شیشه‌ای نیشابور در دام کارآگاهان افتاد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عصر روز چهارشنبه بیست و یکم مهرماه گذشته، مأموران کلانتری 13 قدس نیشابور از انتقال یک زن جوان به بیمارستان 22 بهمن این شهر باخبر شدند که با ضربات چاقو به شدت مجروح شده بود.

در حالی که تحقیقات مأموران پیرامون این موضوع در حال انجام بود، زن 37 ساله با وجود تلاش پزشکان و کادر درمانی بیمارستان بر اثر شدت جراحت وارده و عوارض ناشی از آن جان سپرد و بدین ترتیب پرونده قتلی پیش روی مأموران پلیس گشوده شد.

با اعلام خبر مرگ این زن جوان به قاضی ویژه قتل عمد دادسرای نیشابور، مقام قضایی نیز به همراه اکیپی از کارآگاهان جنایی در بیمارستان حضور یافته و به تحقیق و بررسی پیرامون موضوع پرداختند و در این تحقیقات متوجه شدند که این زن جوان توسط برادر شوهرش به بیمارستان انتقال یافته است.

این مرد در تحقیقات مقام قضایی و کارآگاهان جنایی گفت که برادرش به ماده مخدر شیشه اعتیاد داشته و احتمالاً او همسرش را بر اثر توهمات ناشی از استعمال شیشه به قتل رسانده است.

این در حالی بود که همسر مقتوله متواری شده اما آلت قتل در بازرسی از منزل این زوج کشف شد.

ادامه گزارش خبرنگار ما به نقل از فرمانده انتظامی نیشابور حاکی است، برادر همسر مقتوله در ادامه تحقیقات مدعی شد که در روز حادثه در پی تماس تلفنی برادر خود از ماجرا باخبر شده، و وقتی به خانه آنها رفته با پیکر غرق در خون همسر برادرش مواجه شده و او را به بیمارستان رسانده است.

سرهنگ اکبر آقا بیگی خاطرنشان کرد: در پی کسب این اطلاعات و با توجه به سرنخ‌ها و شواهد موجود در صحنه جرم، شوهر معتاد مقتوله به عنوان متهم به قتل تحت تعقیب قرار گرفت و تلاش‌ها برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری وی ادامه یافت تا اینکه کارآگاهان متوجه شدند این متهم پس از 9 روز فرار و مخفی شدن در یک شهر دیگر، مجدداً به نیشابور بازگشته و در منزل پدر همسر دوم خود پناه گرفته است.

وی افزود: با این اطلاعات، اکیپی از کارآگاهان پس از کسب هماهنگی‌های لازم قضایی به مخفیگاه متهم رفته و او را دستگیر کردند. این متهم پس از انتقال به آگاهی در بازجویی‌ها به کارآگاهان گفت که به خاطر شک و بدبینی شدید نسبت به همسرش، دست به چنین جنایتی زده است.

سرهنگ آقابیگی خاطرنشان کرد که تحقیقات بیشتر از این متهم تا روشن شدن تمامی زوایای تاریک پرونده این جنایت هولناک ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.