قدس آنلاین –اراک- احمد مختاری: وزیر اطلاعات گفت: ایجاد و تشکیل احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی را در فضای آزاد سیاسی کشور نباید باعث ایجاد اختلافات داخلی شود

وحدت دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی طرح‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند

سید محمود علوی وزیر اطلاعات که به نمایندگی از دولت تدبیر و امید در شهرستان محلات حضور یافته بود در جمع نمازگزارن مسجد فاطمیه(س) محلات گفت: مردم محلات به واسطه تکیه بر پتانسیل‌های درونی شهرستان پیشرو و پیش قدم اقدام و عمل در اقتصاد مقاومتی هستند.

وی ادامه داد: تار و پود کارها در شهرستان محلات بر اساس تکیه بر توانمندی‌های داخلی شهرستان به هم تنیده‌ شده‌است و به همین واسطه دشمن نمی‌تواند با تحریم بر مردم محلات چیره شود.

علوی اساس اقتصاد مقاومتی را تکیه بر پتانسیل‌های داخلی دانست و بیان کرد: تکیه بر پتانسیل‌های داخلی به تنهایی می‌تواند اقتصادی را شکل دهد که دشمن نتواند روی آن تاثیر گذار باشد و امیدواریم تمامی شهرهای کشور با الگو برداری از شهرستان محلات در جهت اقتصاد مقاومتی وارد عمل شوند.

وزیر اطلاعات کشور ایران را غنی از منابع خدادادی معرفی و اظهار کرد: ایرانیان داخل و خارج کشور مردمی توانمندی هستند و اگر بتوانیم از سرمایه‌ها و منابع ایرانیان به خوبی استفاده کنیم، می‌توانیم خود را از خارج از کشور بی‌نیاز کنیم.

وی امنیت را لازمه سرمایه گذاری دانست و گفت:کشور ایران امروز از امنیت بسیار خوب، قابل قبول و بی بدیلی برخوردار است و در زمانی که در تمامی کشورهای جهان گاها صدای انفجار به گوش می‌رسد مردم ایران در امنیت کامل زندگی می‌کنند.

نماینده اعزامی هیئت دولت در جمع مردم محلات افزود: در حالی که دشمن از تمام توان خود برای ایجاد خدشه در امنیت کشور استفاده می‌کند، وحدت دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، آرزو و طرح‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

علوی، دلیل اصلی تمایل دیگر کشورها برای سرمایه گذاری در ایران را امنیت قابل قبول دانست و بیان کرد: در سال‌های اخیر با وجود افزایش تهدیدات امنیتی در خارج از مرزهای کشور شاهد افزایش امنیت در داخل کشور بودیم و این امنیت زمانی می‌تواند تاثیر گذار باشد که شاهد شور و نشاط در اقشار مختلف جامعه باشیم.

وزیر اطلاعات وحدت و همدلی را زمینه ساز پیشرفت در اقتصاد دانست و افزود: اختلاف افکنی در بین مردم و مسئولان، در پیشرفت کشور خدشه وارد خواهد کرد و ایجاد و دامن زدن به اختلافات باعث کندی حرکت در مسیر پیشرفت خواهد شد.

وی ایجاد و تشکیل احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی را در فضای آزاد سیاسی کشور قابل پیش بینی دانست و بیان کرد: همه باید با مهر و محبت دست به دست هم دهیم و برای پیشرفت کشور کار و تلاش کنیم و به جای دامن زدن به اختلافات داخلی مشت خود را برای دشمنان گره کنیم.

نماینده اعزامی هیئت دولت به شهرستان محلات در بخشی از سخنان خود محلات را از گذشته مورد توجه و علاقه طلاب معرفی و خاطر نشان کرد: شهر محلات از دیر باز مورد توجه و علاقه طلاب علوم دینی بود چرا که تمامی علما و فضلای اطراف امامی که برای همه طلاب نماد شجاعت و جهاد در راه خداوند بود محلاتی بودند و امام(ره) نیز به آنها تکیه می‌کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.