عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مدعی شد، رئیس این فدراسیون مبلغ بازخرید بازنشسته‌های فدراسیون فوتبال را هم تأمین کرده است.

مبلغ بازخرید بازنشسته‌های فدراسیون فوتبال هم تأمین شده است!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، محمود شیعی ضمن بیان این مطلب در مورد جلسه‌ای که روز گذشته با مهدی تاج داشت، گفت: جلسه دو ساعته خوبی با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم و بحث‌های مفصلی در این نشست مطرح شد. رئیس فدراسیون توانسته آرامش خوبی به ارکان فدراسیون ایجاد کند ضمن اینکه تیم‌های ملی ما و به ویژه تیم بزرگسالان به خوبی درخشیده و نتایج خوبی گرفته‌اند. مهدی تاج هم مشکلات مالی فدراسیون را تا پایان سال برطرف کرده است.

شیعی در مورد بحث کنار گذاشتن بازنشسته‌ها از فدراسیون فوتبال گفت: هیئت رئیسه به خوبی از این تصمیم قانونی رئیس محترم فدراسیون حمایت می‌کند. مهدی تاج هم به من گفت که این مسئله را به امور اداری فدراسیون ابلاغ کرد و همچنین مبلغ بازخرید بازنشسته‌های فدراسیون فوتبال را هم تأمین کرده است. ما هم از این تصمیم حمایت می‌کنیم. ضمن اینکه باید توجه داشته باشیم که این قانون باید برای همه اجرا شود و همه در مقابل قانون برابر هستند.

شیعی در واکنش به شایعه حضور عزیزی خادم به‌عنوان رئیس سازمان لیگ گفت: به نظر من ایشان می‌تواند در سازمان لیگ فعالیت کند. یک مدیر اقتصادی و جوان است که فوتبال را هم به خوبی می‌شناسد و ارزیابی ما نسبت به حضور ایشان مثبت است، با این حال هنوز رئیس فدراسیون در مورد انتخاب رئیس سازمان لیگ و همچنین برخی از کمیته‌های فدراسیون فوتبال به جمع بندی نهایی نرسیده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.