سرمربی تیم ملی کاراته گفت: مرحله نهایی تمرینات به خوبی در شهر محل برگزاری مسابقات در اتریش پیگیری می شود و تک تک اعضای تیم ملی با آمادگی بالا آماده شروع مسابقات هستند.

تیم ملی کاراته ایران در اتریش چه می کند؟

به گزارش قدس آنلاین، شهرام هروی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: روز جمعه به لینز رسیدیم و پس از استراحت، از روز شنبه تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر آغاز کردیم. تمرینات فنی کاراته در سالن اصلی تمرینات و تمرینات هوازی هم در پیست دوومیدانی مجموعه ورزشی المپیا به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

وی افزود: اعضای تیم ملی شرایط بسیار خوبی دارند. ورود زودهنگام به اتریش و تمرین در محل برگزاری مسابقات باعث بالا رفتن انگیزه و روحیه ملی پوشان شد و همه نفرات با آمادگی کامل منتظر شروع مسابقات هستند.

سرمربی تیم ملی کاراته ادامه داد: بیش از ۵ ماه است که تمرینات مستمر و مفیدی را طبق یک برنامه از قبل تنظیم شده انجام دادیم، همه چیز به خوبی پیش و اینجا نقطه پایان کار است و باید از حیثیت کاراته ایران دفاع کنیم و اگر همه نفرات بتوانند از توانایی خود بهترین بهره را ببرند مطمئن باشید ، نتیجه ای شایسته کاراته ایران کسب خواهیم کرد.

هروی به حمایت خوب سفارت ایران در اتریش هم اشاره کرد و گفت: در این چند که به اتریش وارد شدیم حمایت ها و کمک های خوبی از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در اتریش به تیم ملی شده و به قول معروف سفارت کشورمان برای بچه ها سنگ تمام گذاشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.