۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸
کد خبر: 467812

بر اساس گزارش ها از ایتالیا، مدیران اینتر در حال تصمیم گیری برای اخراج دی بوئر هستند اما نمی دانند وی را اکنون اخراج کنند یا پس از دیدار این تیم مقابل تورینو.

دی بوئر در آستانه اخراج از سرمبیگری اینتر

به گزارش قدس آنلاین، اینتر در ادامه نتایج ضعیفش، با نتیجه ۲ بر۱ مقابل آتالانتا شکست خورد. فرانک دی بوئر از زمان حضورش در اینتر در ۱۲ بازی رسمی این تیم ۶ شکست را متحمل شده و این برای مدیران نراتزوری غیر قابل تحمل است.

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، مدیران اینتر احتمالا تا دیدار این تیم مقابل تورینو در روز چهارشنبه صبر خواهند کرد و بعد برای آینده دی بوئر تصمیم خواهند گرفت. پس از شکست مقابل آتالانتا، یک خبرنگار از اسکای از دی بوئر پرسید آیا در بازی مقابل تورینو هم روی نیمکت اینتر هستید و او پاسخ داد: "نمی دانم"

با این حال کالچو مرکاتو معتقد است جلسات و تماس های زیادی بین مدیران ایتالیایی و چینی اینتر برقرار شده و آنها در حال مشورت برای تعیین سرمربی جدید هستند و این یعنی شاید دی بوئر حتی پیش از چهارشنبه اخراج شود. به گزارش این منبع، اریک توهیر از دی بوئر هنوز حمایت می کند اما آسیلیو و مدیران چینی، مخالف حضور وی در اینتر هستند. 

یکی از گزینه های اینتر برای سرمربیگری، لئوناردوی برزیلی است که سال ۲۰۱۰ در مقطعی در این تیم کار کرده است. همچنین بازیکن سابق اینتر، آندرا ماندورلینی که سابقه مربیگری در ورونا و آتالانتا را دارد دیگر گزینه نراتزوری است. استفانو پیولی، مربی سابق لاتزیو نیز از دیگر گزینه ها است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.