۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
کد خبر: 467830

مهدی رهبری پس از لغو محرومیت حضور تیم هندبال نوجوانان به مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: خبر خوش لغو محرومیت یادآور روزهای سخت تیم نوجوانان بود.

اتفاقی که گریه سرمربی تیم ایران را درآورد!

به گزارش قدس آنلاین، مهدی رهبری مربی هندبال کشورمان در گفتگو با مهر گفت: واقعاً از شنیدن خبر لغو محرومیت تیم نوجوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خوشحال شدم. این انصاف نبود که گروه بعدی نسل نوجوان ما به خاطر یک اتفاق از حضور در مسابقات آسیایی و جهانی محروم شود.

وی ادامه داد: اینها نسل آینده هندبال ایران بودند و اگر نمی توانستند تجربه حضور در مسابقات را به دست آورند، هندبال ما در سالهای آینده ضعیف و ضعیف‌تر می شد و اوضاع تیم های جوانان و بزرگسالان ما بسیار تاسف‌بار می گردید.

رهبری خاطرنشان کرد: من از این بابت خوشحال شدم. هندبال ما برای پیشرفت باید از رده های سنی نونهالان و نوجوانان سرمایه گذاری خوبی در این رشته کند که این کار چند سالی است شروع شده است. با پا گذاشتن در میادین بزرگ و رقابت با تیم ها، تجربه بازیکنان نوجوان ما زیاد می شود و می توانیم به این امیدوار شویم که در آینده بتوان در میدانی فراتر از آسیا قدم بگذاریم.

وی با بیان اینکه خبر لغو محرومیت تیم های نوجوانان، یادآور خاطرات تلخ و سخت این تیم بود، گفت: من با شنیدن این خبر یاد سختی های کشیده شده بازیکنانم افتادم. شاگردان نوجوان من برای حضور در این میدان، سختی زیادی کشیدند. یاد اشک‌های شاگردانم افتادم و اینکه بسیاری از آنها در ابتدای تمرینات ناامید بودند اما با امید و تلاش شبانه روزی پیشرفت زیادی کردند و ما به کسب یک نتیجه و رقابت خوب از آنها امیدوار بودیم.

سرمربی تیم هندبال نوجوانان ایران بیان کرد: من تنها چند جا گریه کردم. زمانی که مادربزرگم و یکی از بهترین دوستانم فوت کردند. اما عدم اعزام تیم به مسابقات قهرمانی آسیا به حدی برایم سخت بود که در آنجا هم گریه کردم و این سومین گریه من بود.

وی در خصوص اینکه شنیده شده که این لغو محرومیت فقط برای سفر تیم است و جریمه نقدی آسیا پابرجاست هم گفت: جریمه نقدی در مقابل هزینه عدم حضورمان به مسابقات قهرمانی آسیا هیچ است. ما اگر فرصت حضور در مسابقات آینده را برای چهار سال از دست میدادیم، چنان آسیبی به بدنه هندبال پایه کشور وارد می شد که جبران آن با این هزینه ها ناچیز بود.

تیم هندبال نوجوانان کشورمان دو ماه گذشته از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در بحرین بازماند و با رای کنفدراسیون هندبال آسیا با ۴ محرومیت از جمله جرایم نقدی بالغ بر ۲۰ هزار دلار و محرومیت از حضور در مسابقات دو سال آینده روبرو شد.

مسئولین فدراسیون هندبال طی این دو ماه با رایزنی بین المللی و مذاکره با مسئولین آسیایی موفق شدند محرومیت حضور تیم های هندبال پسران و دختران ایران در آسیا را لغو کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.