سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرده بازیکنان و عوامل این تیم حق انجام مصاحبه با رسانه‌ها را ندارند. این درحالی است که قبل از این نیز عنوان شده بود فعالیت در فضای مجازی ممنوع است.

تصمیم جدید و عجیب علیرضا منصوریان برای بازیکنان استقلال/ لطفا حرف نزنید!

به گزارش قدس آنلاین، پس از آنکه استقلال روزها و هفته های ابتدایی لیگ را با بدترین نتایج ادوار مختلف لیگ شروع کرد و به انتهای جدول چسبیده بود، علیرضا منصوریان و بازیکنانش به شدت تحت فشار و انتقاد هواداران و اهالی فوتبال قرار داشتند.

با این حال استقلال در سه بازی اخیر توانسته از آن فشار خردکننده فاصله بگیرد و حالا به آرامش نسبی رسیده است. به همین خاطر منصوریان و دوستانش دوست ندارند این آرامش را از دست بدهند و با یک شکست دیگر به روزهای بد گذشته برگردند. آنها می دانند که بازیهای سخت استقلال تازه از راه رسیده و باید به مصاف تیم هایی مثل فولاد و سپاهان و تراکتورسازی بروند.

به همین خاطر منصوریان  کلیه عوامل تیمش اعم از کادر فنی و کادر پزشکی را تا اطلاع ثانوی از مصاحبه با رسانه ها منع کرد. منصوریان در مورد دلیل این کار گفت: استقلال در شرایط بسیار حساسی قراردارد. ما دو مسابقه سخت مقابل فولاد و مس کرمان پیش رو داریم که دارای شرایط خاصی برای ماست و استقلال جهت حفظ روند رو به رشد خود و جلوگیری از ورود حواشی نیاز به آرامش و تمرکز کامل دارد.

این تصمیم درحالی گرفته شده است که پیش از این نیز عنوان شده بود که بازیکنان استقلال از فعالیت در فضای مجازی منع شده اند.  معاون حقوقی باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص منع فعالیت بازیکنان استقلال در شبکه اجتماعی گفت: از اینکه چنین وضعیتی در استقلال ایجاد شده بی اطلاع هستم. اما اگر به بازیکنان ما گفته شده که کمتر وقت خود را صرف فضای مجازی کنند، اتفاق بدی نیست و من به شخصه تایید می کنم که حضور در فضای مجازی آن هم بیش از حد روی تمرکز و عملکرد فوتبالیست ها تاثیر منفی می گذارد.

محسن بزرگی تاکید کرد: شبکه های اجتماعی خود به خود باعث می شود تا افراد وقت و انرژی زیادی را صرف آن نمایند و این موضوع ناخودآگاه افراد را از اهداف اصلی خود دور می کند. امیدوارم فوتبالیست های ما به درجه ای از بلوغ برسند که خودشان به صورت خودجوش از شبکه های اجتماعی فاصله بگیرند تا از آسیب های آن نیز دور شوند.

باید دید تدبیر جدید استقلالی ها برای بستن زبانشان و فعالیت نکردن دست هایشان در فضای مجازی به کمک این تیم خواهد آمد یا بازهم آبی ها طعم شکست را خواهند چشید و به روزهای تلخ ابتدای فصل بازخواهند گشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.