مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: احتمالا مدیران تیم گسترش بازی تیم شان با صبا را ندیده اند و مربیان این تیم در آستانه دربی تبریز می خواستند با مصاحبه بازی شان را نشان دهند.

کنایه توهین آمیز مربی تیم صبا به تیم تبریزی!

به گزارش قدس آنلاین، ساکت الهامی در گفتگو با خبرنگار مهر در واکنش به اظهار نظر کادر فنی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز که مدعی داشتن موقعیت های زیاد برای باز کردن دروازه صبا شده بودند گفت: مربی محترم تیم گسترش که از دوستان من هم هست بعد از بازی با صبا گفته که تیمش در این بازی شش هفت موقعیت گل داشت و بازی بسته صبا باعث شد که آن ها به گل نرسند. این در حالیست که با همه احترامی که برای آقای کمالوند قائلم باید بگوئیم که تیم گسترش حتی ۶ کرنر هم در این بازی نداشت چه برسد به ۶ موقعیت گل.

وی گفت: نمی دانم گسترشی ها تعداد اوت هایشان را شمرده اند و به عدد ۶ رسیدند یا تعداد موقعیت هایشان از ابتدای فصل تاکنون را؟

مربی تیم صبا گفت: تیم ما حتی وقتی ۱۰ نفره شد باز هم تیم برتر میدان بود و در این دقایق داور به اشتباه گل سالم ما را مردود اعلام کرد و یک پنالتی آشکار هم برای ما نگرفت. وقتی ما ۹ نفره شدیم به صورت طبیعی دفاع کردیم اما باز هم یک دفاع منطقی تا نایی که حتی توپ به دست دروازه بان تیم ما هم نرسید.

الهامی بیان داشت: شاید هم مدیر عامل گسترش بازی را ندیده و برای همین مربیان این تیم می خواهند از طریق مصاحبه مساوی جلوی تیم ۹ نفره را توجیه کنند و چنین مصاحبه ای کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.