عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: حال که آقای فانی دیگر برای استیضاح به مجلس نمی‌آید پاسخگوی اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان خود رئیس جمهور خواهد بود.

پاسخگوی اختلاس صندوق ذخیره فرهنگیان با منتفی شدن استیضاح فانی، خود رئیس‌جمهور است

به گزارش قدس آنلاین،  اسدالله عباسی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که فساد صندوق ذخیره فرهنگیان در زمان مسئولیت آقای فانی صورت گرفته است منطقی این بود که خود او پاسخگوی این تخلف باشد.
وی با اشاره به اینکه بنا بود فانی در جلسه استیضاح به سوالات درباره اختلاس هشت هزار میلیارد تومانی از صندوق ذخیره فرهنگیان پاسخ گوید، اظهار داشت: حال که آقای فانی دیگر برای استیضاح به مجلس نمی‌آید پاسخگوی اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان خود رئیس جمهور خواهد بود.  
عباسی گفت: هر چند که وزیر جدید می‌تواند عنوان کند این اختلاس در زمان مسئولیت من صورت نگرفته است اما خود آقای دکتر روحانی می‌بایست که پاسخگوی مسائل و مشکلاتی که در صندوق ذخیره فرهنگیان پیش آمده است باشد.  
وی افزود: صندوق ذخیره فرهنگیان در طول سه سال هیچ گزارش روشن و شفافی بابت عملکرد خود به سهامداران نداده‌، مجمع عمومی نداشته و پست‌های کلیدی مدیریتی را بین خود و بستگانشان توزیع کرده‌اند و این‌ها مسائلی نیست که به‌راحتی بتوان از آنها چشم‌پوشی کرد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: خروجی کار این صندوق نیز پس از این همه نقائص این بود که حقوق‌ها و مزایای غیر متعارف به اعضای هیات مدیره دادند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.