قدس آنلاین:بجنورد- سمانه محمدزاده ثانی: فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری با تلاش های شبانه روزی کارکنان انتظامی خوشبختانه سرقت های مسلحانه و سرقت بانک ها و طلافروشی ها در این مدت به صفر رسیده و جرایم مهم نیز ۱۰ درصد در استان کاهش داشته است.

کاهش ۱۰ درصدی جرایم درخراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سردار علیرضا مظاهری در دیدار با مدیرکل سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان اظهار داشت: امروز یکی از مقولاتی که بسیار حائز اهمیت بوده و همه تحلیل گران داخلی و خارجی روی آن تاکید زیادی دارند بحث امنیت در ایران است.

وی با بیان اینکه امنیت امروز نظام اسلامی به برکت خون شهدا، ایثارگران و صبر و مقاومت خانواده این عزیزان است، بیان داشت: امنیت مطلوب خراسان شمالی با همراهی و همدلی همه مسئولان، دستگاه های امنیتی، نیروهای مسلح و مردم شهیدپرور استان به دست آمده است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به جایگاه مطلوب نیروی انتظامی نزد مسئولان و مردم، تاکید کرد: کارکنان ناجا باید با توجه به حمایت گسترده مردم، مسئولان و مقام معظم رهبری بیش از گذشته خود را وقف خدمت کنند.

وی با بیان اینکه مردم با یک احساس امنیت مطلوب به کار خود مشغول هستند در سایه حمایت همه جانبه مردم و مسئولان و شورای تامین اتفاق افتاده است، یادآور شد: مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان انتظامی تاکید داشتند که همه مردم، مسئولان و دستگاه ها موظفند به نیروی انتظامی کمک کنند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان با اشاره به تعامل و ارتباط خوب بین ناجا و سایر سازمان ها، افزود: امنیت مطلوب داخل شهرها و همچنین مرز استان را نتیجه تعامل و حمایت های خوب فرمانداران شهرستان ها با نیروی انتظامی دانست.

مدیرکل سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی نیز با بیان اینکه ناجا پایگاه قوی جمهوری اسلامی ایران است، گفت: ناجا به عنوان نوک پیکان امنیت کشور مورد توجه مقام معظم رهبری، مسئولان نظام و مردم است.

محمدتقی ایرانی با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و سه هزار شهید استان، برگزاری این کنگره را نقطه عطفی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و از فعالیت گسترده نیروی انتظامی در تدوین، هماهنگی و تامین نظم و امنیت این کنگره تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به امنیت خراسان شمالی، افزود: این استان علیرغم داشتن مرز مشترک و حضور قومیت ها و اقلیت های مذهبی مختلف، به برکت خون شهدا و ایثارگران، تدابیر مسئولان، تلاش های نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی، نظم و امنیت مثال زدنی دارد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان شبانه روز به مردم خدمت می کند، خاطرنشان کرد: تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی باید در اختیار استان باشد تا این امنیت مطلوب همچنان پایدار و برقرار بماند.

ایرانی با بیان اینکه فرمانده انتظامی خراسان شمالی، فردی اخلاق مدار و مقرراتی هستند، تصریح کرد: همه ما باید به عنوان یک مجموعه در استان به وظایف قانونی و شرعی خود عمل کنیم که عمل به این تعامل سبب آرامش و آسایش مردم این سرزمین خواهد شد.

وی با اعلام آمادگی برای کمک به تقویت نیروی انتظامی و ایجاد این پایگاه قوی ،خاطرنشان کرد: امروز شاهد ناامنی در کشورهای همسایه و حتی اروپا هستیم اما ایران ،محل امنیت و آرامش نه تنها در خاورمیانه بلکه در کل دنیا است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.