سرپرست فرمانداری شهرستان فردوس با بیان اینکه در پدافند غیرعامل ریشه‌کن کردن آفت مدنظر است و باید برای درمان و مقابله در این حوزه وارد شد گفت: مبادلات و مکاتبات اداری از طریق شبکه‌های مجازی برای همه مسئولان ممنوع است.

ریشه‌کن کردن آفت از موضوعات اساسی در پدافند غیرعامل است

به گزارش قدس آنلاین از بیرجند، حسین اسماعیلی در جلسه بزرگداشت پدافند غیر عامل در شهرستان فردوس اظهار داشت: پدافند غیر عامل امروز مسئله بزرگ و وسیعی است که از حالت نوبودن خارج شده و با تبیین آن در سالهای اخیر این موضوع دیگر جدید نیست.

وی با بیان اینکه در پدافند غیرعامل ریشه‌کن کردن آفت مدنظر است و باید برای درمان و مقابله در این حوزه وارد شد گفت: مبادلات و مکاتبات اداری از طریق شبکه‌های مجازی برای همه مسئولان ممنوع است.

سرپرست فرمانداری شهرستان فردوس با اشاره به تعریف پدافند غیرعامل گفت: پدافند غیرعامل هرگونه اقدام تدافعی در برابر دشمن بدون استفاده از تسلیحات جنگی است و این یعنی همان روحیه جنگاوری است.

وی با اشاره به اقدامات دولت تدبیر و امید و ثمرات پدافند غیرعامل گفت: برخی از ثمرات پدافند غیرعامل در سال های آینده قابل مشاهده خواهد بود و خوشبختانه دولت تدبیر امید عنایت ویژه‌ای در بخش پدافند غیرعامل داشته و آن خارج شدن از شعار به سوی عمل بوده است.

اسماعیلی تأکید کرد: رفع و خنثی کردن آفند دشمن نیاز به آمادگی در برابر دشمن دارد و این آمادگی بخشی به مسئولان و بخشی به مردم باز می‌گردد.

سرپرست فرمانداری شهرستان فردوس با اشاره به جنگ سایبری دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: مبادلات و مکاتبات اداری از طریق شبکه‌های مجازی تلگرام برای همه مسئولان ممنوع اعلام شده است و مسئولان باید حتی در یک اطلاع رسانی ساده از آن پرهیز کنند و از هجمه و آسیب‌های آن باخبر شوند.

وی در ادامه بیان کرد: ایجاد تشویش، قراردادن اولویت‌های غیراصلی به اولویت اول، دامن زدن به اختلافات قدیمی و کهنه، همگی جز هجمه‌هایی است که موجب برهم زدن آرامش مردم و دورکردن دغدغه مسئولان از حل نیاز اصلی مردم می‌شود و باید با آن برخورد شود.

اسماعیلی ادامه داد: در پدافند غیرعامل ریشه کن کردن آفت مدنظر است و باید برای درمان و مقابله در این حوزه وارد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان فردوس تصریح کرد: لزوم تفکیک پدافند غیرعامل از سایر مسائل، فرهنگ‌سازی در بین مردم و آشنایی آنان با پدافند غیرعامل، برگزاری کلاسها و کارگاه‌های آموزشی، توزیع بروشور و چاپ بنر حاوی اطلاعات در خصوص پدافند غیرعامل بین مردم، کلاسهای آموزشی در مدارس و بحث حفاظت شخصی پرسنل بخش بهداشت و درمان در مقابل بیماری ها از جمله مهم‌ترین پیشنهادات و برنامه‌ها در هفته پدافند غیرعامل در شهرستان فردوس است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.