مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: بطور متوسط افزون بر ۵۰ درصد بنزین مصرفی در کلانشهر مشهد بنزین یورو چهار است. و این میزان در شهریور ماه ۵۵ درصد و در مهر ماه ۶۲ درصد بوده است.

یورو چهار ۵۰ درصد بنزین مصرفی مشهد را تشکیل می دهد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی، محمدمهدی قرایی، گفت: این میزان مصرف بنزین یورو چهار در شهریور با حجم ۴۶ میلیون و ۶۵۷ هزار لیتر ۵۵ درصد و طی مهر ماه با حجم ۴۲ میلیون و ۹۲۲ هزار لیتر ۶۲ درصد بنزین مصرفی در مشهد بوده است.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه ۲۷۷ میلیون و ۹۸۶ هزار لیتر بنزین یورو چهار و ۱۹۲ میلیون و ۷۵ هزار لیتر نفت گاز یورو چهار در کلانشهر مشهد مصرف شده است.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: با اقدامات انجام شده هم اکنون ۸۸ درصد نفت گاز توزیع شده در مشهد یورو چهار است.
وی افزود: تمام اتوبوسهای شرکت واحد شهر مشهد نفت گاز یورو چهار را مصرف می کنند.
قرایی ادامه داد: هم اینک در سطح خراسان رضوب فقط در کلانشهر مشهد بنزین یورو چهار توزیع می شود اما امیدواریم با افتتاح پالایشگاههای جدید و افزایش تولید، در دیگر شهرهای استان نیز بنزین یورو چهار توزیع شود.
وی همچنین به کاهش مصرف سوخت مایع در خراسان اشاره و بیان کرد: عمده ترین مصرف کنندگان سوخت مایع نیروگاهها هستند.
مدیرعامل  شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: با همکاری شرکت گاز و اقدامات انجام شده ۷۵ درصد در مصرف نفت کوره و ۲۱ درصد در مصرف نفت گاز کاهش محقق شده است که بیشتر آن به دلیل عدم استفاده از سوخت مایع در نیروگاهها می باشد.
وی افزود: رویکرد شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مصرف کمتر سوخت مایع و استفاده بیشتر از گاز است.
قرایی ادامه داد: در تامین سوخت هواپیماها در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد نیز با هر تعداد پرواز مشکلی وجود ندارد.
وی گفت: از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه ۲۲ هزار و ۴۱۲ فروند هواپیما در فرودگاه مشهد به میزان ۱۳۸ میلیون و ۲۸۰ هزار لیتر سوختگیری کرده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.