مدیرعامل باشگاه سپاهان از برگزاری یک دیدار خداحافظی در شأن کاپیتان پیشین تیم فوتبال این باشگاه خبر داد.

برگزاری یک بازی خداحافظی در شأن نویدکیا در دستور کار سپاهانی‌ها

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایسنا، محسن طاهری، مدیرعامل باشگاه سپاهان ضمن بیان این مطلب در پاسخ به این سؤال که چرا ورزشگاه نقش جهان ناقص افتتاح می‌شود، اظهار کرد: ورزشگاه تکمیل است و تنها یکسری صندلی‌های طبقه دوم مانده که تا چند روز آینده تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه کارگران شبانه‌روز کار می‌کنند تا این ورزشگاه تکمیل شود، ادامه داد: تنها کارهای جنبی این ورزشگاه مانده که شامل صندلی‌های طبقه دوم و نور ورزشگاه است. البته برطرف شدن مشکل نور ورزشگاه کمی زمان‌بر است، اما تا اولین بازی لیگ برتر که سپاهان میزبان فولاد خوزستان است برطرف خواهد شد.

طاهری با بیان اینکه اگر ورزشگاه ناقص بود نمی‌توانستیم مسابقهای در این مکان برگزار کنیم، افزود: به سازمان لیگ نامه زده‌ایم که مسابقات ما از این پس در نقش جهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بازی افتتاحیه این ورزشگاه دیدار سپاهان با پارس جنوبی در جام حذفی خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا بد سلیقگی نیست که بازی افتتاحیه این ورزشگاه دیدار با پارس جنوبی است، گفت: وقتی نقش جهان به دست جهانگیری افتتاح می‌شود. دیگر راهی نیست و باید تمام بازی‌ها را اینجا برگزار کنیم. به نظر شما زشت نیست با وجود افتتاح نقش جهان باز در فولادشهر بازی کنیم؟ آن‌وقت نمی‌گویید که چرا با وجود افتتاح نقش جهان باز هم در فولادشهر بازی می کنید؟

طاهری در پاسخ به این پرسش که بازی خداحافظی نویدکیا همین بازی با پارس جنوبی خواهد بود یا خیر، گفت: نه، بازی خداحافظی این بازیکن یک بازی در شأن نویدکیا خواهد بود که باید صحبتی با خودش کنیم تا ببینیم چه بازی مدنظر این بازیکن است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.