۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴
کد خبر: 468001

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: در صورتی که تیم سیاه‌جامگان از لیگ برتر انصراف بدهد، اعتبار دومین لیگ معتبر آسیا خدشه‌دار می‌شود.

واکنش بهروان به کناره‌گیری سیاه‌جامگان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، غلامرضا بهروان ضمن بیان این مطلب در مورد کناره‌گیری سیاه‌جامگان از لیگ برتر گفت: بازیکنان این باشگاه اعلام کرده‌اند که پولی نگرفته‌اند و حاضر به انجام مسابقات نیستند، از سوی دیگر مدیر باشگاه مدعی است که تلاش می‌کند درآمدهایی را ایجاد کند، هرچند درآمدهایی که متصور بوده محقق نشده است. مسئولان و بازیکنان این تیم خواهان حضور رئیس فدراسیون و رئیس کمیته انضباطی در مشهد هستند. 

وی ادامه داد: در صورتی که این اتفاق رخ بدهد و سیاه‌جامگان از لیگ برتر کنار بکشد، این مسئله به اعتبار لیگ برتر ایران که دومین لیگ معتبر فوتبال آسیاست، خدشه وارد می‌کند،‌البته بازیکنان و کادر فنی این باشگاه و حتی مسئولان این باشگاه حرف‌های‌شان حق است، به‌هر حال باشگاه‌ها نه حق پخش تلویزیونی دارند و نه از تبلیغات دیگر پول می‌گیرند و حتی این باشگاه‌ها نمی‌توانند مثل برخی باشگاه‌های پرطرفدار از سامانه‌های پیامکی درامدزایی کنند.

بهروان در مورد اینکه با تاج و حسن‌زاده به مشهد سفر خواهد کرد یا نه، گفت: مسئولان سیاه‌جامگان خواهان حضور رئیس فدراسیون و رئیس کمیته انضباطی شدند، اما من هم حاضرم به مشهد بروم تا از نزدیک مشکلات را بررسی کنیم، هرچند مشکل بازیکنان سیاه‌جامگان نه با سازمان لیگ است نه با فدراسیون فوتبال، بلکه مشکل آنها با خود باشگاه است. 

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درمورد اینکه در صورت حاضر نشدن سیاه‌جامگان در مسابقات چه اتفاقی می‌افتد، گفت: قوانین در این خصوص پیش‌بینی‌های لازم را کرده است، در صورتی که یک تیم دو هفته متوالی یا متناوب در مسابقات شرکت نکند، به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند. البته امیدوارم این اتفاق رخ ندهد و سیاه‌جامگان در لیگ برتر باقی بماند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.