خط قرمز- کاهانی مقدم: علت مرگ جوان 28 ساله‌ای که جنازه‌اش روز گذشته در یک خوابگاه دانشجویی در مشهد پیدا شد، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

مرگ مشکوک جوان شهرستانی در خوابگاه دانشجویی

به گزارش خبرنگار ما صبح روز گذشته دانشجویانی که در اتاق هشت نفره این خوابگاه خوابیده بودند، پس از بیدار شدن و زمانی که متوجه فوت جوان 28 ساله شدند، بلافاصله موضوع را به مسؤولان خوابگاه و پلیس اطلاع دادند.

متعاقب آن دکتر سیدجواد حسینی قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد به همراه پزشکی قانونی، عوامل بررسی صحنه جرم و کارآگاهان اداره جنایی در محل حاضر شده و به تحقیق پیرامون موضوع پرداختند.

در این تحقیقات مشخص شد متوفی که چندی پیش از دانشگاه مربوطه فارغ التحصیل شده روز یکشنبه برای اتمام امور اداری مربوط به اخذ مدرک از شهرستان محل سکونتش به مشهد آمده و شب نیز با هماهنگی مسؤولان خوابگاه، در کنار دوستش و دیگر دانشجویان در ین محل خوابیده است.

دوست دانشجوی این جوان به مقام قضایی گفت که او قبل از خواب به آنها گفته که حالش خوب نیست و خسته است.

در همین حال با دستور مقام قضایی جسد این جوان که براساس معاینه و اظهارنظر اولیه پزشکی قانونی بر اثر ایست قلبی و مسمومیت احتمالی با موادغذایی یا دارویی جان باخته است برای تعیین علت قطعی مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.